Gå til innhold

"Win/PC" vs Apple; hva mener du? (NB: Les tråden før du stemmer)


Gjest Ulv

Hva er din erfaring?  

330 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring?

    • Jeg bruker Windows-PC og er fornøyd
      145
    • Jeg bruker Windows-PC og er misfornøyd
      41
    • Jeg bruker Apple og er fornøyd
      108
    • Jeg bruker Apple og er misfornøyd
      14
    • Jeg bruker GNU/Linux og er fornøyd
      34
    • Jeg bruker GNU/Linux og er misfornøyd
      2
    • Jeg bruker andre system
      7
    • Ingen formening
      6


Anbefalte innlegg

Bug mellom nyeste safari og adobe. Prøvd en annen nettleser ? Har ennå ikke fått disse feilmeldingene på min...

Det er godt mulig. Har ikke prøvd noen annen nettleser. Noen du anbefaler?

Mulig Skyfire gjør nytten for deg. Har du en link til et nettsted som gir deg feilmelding kan jeg prøve :)

F.eks får jeg ikke spilt av denne filmen på YouTube som Rolf Hansen linker til http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=5331.msg383211#msg383211

Mens jeg får spillt av andre det linkes til...?

Det skal du bare være glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hei hei.

Idag tok Robban et skritt ut i den store verden og kjøpte seg en Galaxy s2.

Farvel til den gamle legoklosstelefonen og jippi.

Hadde bare en kriterie før kjøp og det var at det ikke sto Apple på den, selger'n lo og var enig ;D ;D

Om en uke så er jeg klar til å delta på høyt plan i denne tråden.

Ønsk meg lykke til og fyr løs. ;D

Bra! Det var på tide med litt friskt blod i denne usedvanlig viktige tråden, ettersom det begynner å bli tendenser til at debattantene gjentar seg selv;)

Lykke til!

Håvard - "Begynner å bli"?  :D

F.F.U.U (Foreningen For Understatement Uttalelser) takker for bidraget  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Mulig dette er en gjentakelse:

Kjempehull avslørt i Android-mobiler

Mobiltelefonen din kan avlyttes uten at du vet det.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10024220

Eirik

Dette er også en gjentakelse, men det ekke bare Android som har slike problemer..

http://www.theregister.co.uk/2007/07/24/iphone_security_vulnerability/

Edit: og skal man være litt pirkete, så er det ikke Android sin skyld, men produsentene sin som legger et nytt skall oppå Android. Er der feilen ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er en gjentakelse:

Kjempehull avslørt i Android-mobiler

Mobiltelefonen din kan avlyttes uten at du vet det.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10024220

Eirik

Dette dukker opp hele tiden uansett OS, enhet, programvare etc.

Derfor er noen updates i win/osx/android/ios navngitt "Security Update".

All software som lages, om det er Apple, GNU/Linux eller Microsoft har disse, og den dagen "Security Update" er ikke-eksisterende, så er sannsynligvis all programvare også ikke-eksisterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Bug mellom nyeste safari og adobe. Prøvd en annen nettleser ? Har ennå ikke fått disse feilmeldingene på min...

Det er godt mulig. Har ikke prøvd noen annen nettleser. Noen du anbefaler?

Mulig Skyfire gjør nytten for deg. Har du en link til et nettsted som gir deg feilmelding kan jeg prøve :)

F.eks får jeg ikke spilt av denne filmen på YouTube som Rolf Hansen linker til http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=5331.msg383211#msg383211

Mens jeg får spillt av andre det linkes til...?

Funker knirkefritt med safari og iphone min i allefall. Ville tatt icloud backup el. Og kjørt gjennoppretting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Helt ærlig. Skremmende for en håndverker å se på denne telefonen ;D.

Apple vs android i don't care. Morro uansett å ta skrittet ut i en helt ny verden.

Når jeg blir litt varm i trøya Pål så henger jeg meg på Claus og gir deg debatt ;D

Det viktigste nå er at jeg har blitt hipp ;D

Hipp blir du med Apple, gjerne i kombinasjon med en mokkashitto på en kaffebar.

Med en Galaxy S2 blir du beinhard mann som vil ha kaffen svart, før du drar ut og hugger en favn med ved i bar overkropp.

Merkelig :) Apple funker bra for meg, og jeg er en harry fluefiskende mjøndøling som helst drekker hjemmebrent og hater kaffe. Byer skyr jeg som pesten og kafeèr holder jeg meg milevis unna  :)

Tror det er omvendt jeg. Med Android (beta) kan du bruke hele dagen sammen med likesinnede for å diskutere hvordan man kan få telefonen til å virke skikkelig. Da selvfølgelig på kaffebar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig. Skremmende for en håndverker å se på denne telefonen ;D.

Apple vs android i don't care. Morro uansett å ta skrittet ut i en helt ny verden.

Når jeg blir litt varm i trøya Pål så henger jeg meg på Claus og gir deg debatt ;D

Det viktigste nå er at jeg har blitt hipp ;D

Hipp blir du med Apple, gjerne i kombinasjon med en mokkashitto på en kaffebar.

Med en Galaxy S2 blir du beinhard mann som vil ha kaffen svart, før du drar ut og hugger en favn med ved i bar overkropp.

Merkelig :) Apple funker bra for meg, og jeg er en harry fluefiskende mjøndøling som helst drekker hjemmebrent og hater kaffe. Byer skyr jeg som pesten og kafeèr holder jeg meg milevis unna  :)

Tror det er omvendt jeg. Men Android (beta) kan du bruke hele dagen sammen med likesinnede for å diskutere hvordan man kan få telefonen til å virke skikkelig. Da selvfølgelig på kaffebar :)

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dukker opp hele tiden uansett OS, enhet, programvare etc.

Derfor er noen updates i win/osx/android/ios navngitt "Security Update".

All software som lages, om det er Apple, GNU/Linux eller Microsoft har disse, og den dagen "Security Update" er ikke-eksisterende, så er sannsynligvis all programvare også ikke-eksisterende

Selvfølgelig.

Assange: 'iPhone, BlackBerry, Gmail users - you're all screwed'

Whistle blown on mass surveillance industry. Surveillance companies can use your iPhone to take photos of you and your surroundings without your knowledge, said a representative from the Bureau of Investigative Journalism at a panel chaired by Julian Assange™ today.

http://www.theregister.co.uk/2011/12/01/julian_assange_surveillance/

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bug mellom nyeste safari og adobe. Prøvd en annen nettleser ? Har ennå ikke fått disse feilmeldingene på min...

Det er godt mulig. Har ikke prøvd noen annen nettleser. Noen du anbefaler?

Mulig Skyfire gjør nytten for deg. Har du en link til et nettsted som gir deg feilmelding kan jeg prøve :)

F.eks får jeg ikke spilt av denne filmen på YouTube som Rolf Hansen linker til http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=5331.msg383211#msg383211

Mens jeg får spillt av andre det linkes til...?

Funker knirkefritt med safari og iphone min i allefall. Ville tatt icloud backup el. Og kjørt gjennoppretting

Gjenopprette telefonen for at en youtubelink ikke vises?

Hahaha ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si noe særiøst i denne tråden doiminert av pøbler og avskum som lever på samfunnets rompe som en kvise...

Må si windows 7  har funket bra. Aldri noe klikk og tull. Bruker faktisk pc mange timer hver dag på jobb.

Hei, Frode  :) Trodde du var bygningsarbeider jeg (positivt ment det altså) så viser det seg at du sitter på kontor??  :o  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si noe særiøst i denne tråden doiminert av pøbler og avskum som lever på samfunnets rompe som en kvise...

Må si windows 7  har funket bra. Aldri noe klikk og tull. Bruker faktisk pc mange timer hver dag på jobb.

Hei, Frode  :) Trodde du var bygningsarbeider jeg (positivt ment det altså) så viser det seg at du sitter på kontor??  :o  :)

Ja faktisk, mer en jeg liker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

av de PCene som er microsoftstyrt så er windows 7 helt ok for den som ikke vil betale seg til større smidighet  :rolleyes:

men før det ville jeg heller instalert LINUX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dersom spørsmåler var rettet til meg så kan jeg svare Grafisk design, med programmer fra adobepakka. som photoshop, illustrator, indesign......cork express mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...