Adams. Det er kjedelige greier det. Eller?
Når jeg er heeelt sikker på at fisken er hyperselektiv på rett farge. Da skal jeg kaste ut en sånn. Grå altså.
Fant eit mønster i Flugfiske i Norden 5/6 1984: "Varpet" av Hans Petter Ødegård, og måtte binde opp denne. Skal ta med meg nokre av desse for å fiske rett under overflata i sommar, eit enkelt, men spennande mønster som eg trur kan fungere bra!
Går litt gjennom gamle FiN utgaver og kikkar på mønster som kan bli tatt opp og presantert igjen Masse bra som nyare generasjonar (inkludert meg sjølv) kan lære masse av!
Hei, ja jeg klarer ikke å bestemme meg hvem jeg skal velge. Jeg har lyst på en lett pack jeg kan ta med i sekken når jeg skal på fjellet/skauen. Jeg har en guideline multi harness men syns den er lit klumpete å ha med seg. Så nå står det mellom Guideline Experience Chest Pack eller Patagonia Stealth Switch Pack 5L 😁 hva er det dere har med derre på tur ? Tar også gjerne i mot noen tips
Den korteste mørke delen før det orange hodet er er fronten og og den veldig lange mørke delen til backing/ snella. Skulle du ha gjort feil merker du det på kastinga.