Gå til innhold

Blue - bildetråd


Trond Kjærstad

Anbefalte innlegg

Helt fantastisk. Har kikket på den artikkelen noen ganger ja :) Hvor høyt ligger dette over havet?

Måtte sjekke kartet, 740 meter ved Ahuriri base hut ;D

Ok. Så det var snø i fjellet. Jeg må få oppleve dette utrolige landskapet snart.

Neste reisemål blir nz! Det er heved bestemt!  Må kansje vurdere å ta på noen kveldsjobber igjen :-X :-X :-X  Lenge siden jeg har giddet nå.

Tro det eller ei men samboeren var posetiv til det ??? :-\ Dette lukter det svidd av! Samma faen egentlig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sitat fra Lars Mathisen.

Nydelig!!

Ville kanskje jukset litt og fjernet stolpene i landskapet ....

Enig i det, for slike elementer i naturen skjemmer. Men jeg har null peiling på hvordan dette skal gjøres.

Jeg har et program som heter Microsoft Office Picture Manager, kan dette programmet brukes til sånt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, Henning - her har du fått til "hemmelig-tjuv-trikset"  :) Bra jobbet. Litt mindre blenderåpning i tillegg nå så er dråpen skarp og klar også  :)

Jepp, funker gull nå :)

Men dette bildet her er litt ut av fokus, så de ble ikke klokkeklart. Da er det mye klarere det som ligger sist her.

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=10399.1560

Mangler litt på blender der også. MEn neste gang blir det perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er jeg fotograf og ikke har jeg speilrefleks, men Photoshop har jeg og Levels kan jeg. Jeg har ingen baktanker, og håper at jeg tilgis for disse to bidragene.

Bildene er tatt i dag - 3dje juledag 2009 - på et sted sjøørretfiskere bør befinne seg under børstis-svermingen på våren :)

Singlefjorden mot Hvaler og Sekken... Sverige til venstre...

[attachimg=1]

Så andre veien - mot Fredrikstad.

[attachimg=2]

post-3912-13949871350094_thumb.jpg

post-3912-13949871350594_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...