Gå til innhold

Noe for et hvert velmøblert hjem


Tørrbjørn

Anbefalte innlegg

Den så jo meget funsjonell ut da 8) Ikke kom å si at jeg er den eneste som har våpen innen rekkevidde på soverommet?

Jeg har til og med denne liggende i nattbordskuffen som siste utvei. Ikke faen om de skal slippe unna vis de kommer inn i mitt hus om natta!!

[attachimg=1]

;D

post-2611-13949872811125_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Den så jo meget funsjonell ut da 8) Ikke kom å si at jeg er den eneste som har våpen innen rekkevidde på soverommet?

Jeg har til og med denne liggende i nattbordskuffen som siste utvei. Ikke faen om de skal slippe unna vis de kommer inn i mitt hus om natta!!

;D

Frode for svarte...... we got to talk ;D ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo meget funsjonell ut da 8) Ikke kom å si at jeg er den eneste som har våpen innen rekkevidde på soverommet?

Jeg har til og med denne liggende i nattbordskuffen som siste utvei. Ikke faen om de skal slippe unna vis de kommer inn i mitt hus om natta!!

[attachimg=1]

;D

Er det noe du putter opp i asle på inntrengere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo meget funsjonell ut da 8) Ikke kom å si at jeg er den eneste som har våpen innen rekkevidde på soverommet?

Jeg har til og med denne liggende i nattbordskuffen som siste utvei. Ikke faen om de skal slippe unna vis de kommer inn i mitt hus om natta!!

[attachimg=1]

;D

Er det noe du putter opp i asle på inntrengere?

Jeg har bare litt ustabil psyke, mye tvangstanker. Liker derfor å ha litt våpen og sprengstoff lett tillgjengelig så jeg kan drømme om ting jeg kan gjøre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...