Gå til innhold

Fly casting Extreme på Youtube


Fjellfiskeren Jim

Anbefalte innlegg

Hehe Det var et slikt svar jeg hadde håpet på og hadde bestemt meg for i tilfelle motsatt :)

Nok en gang: Micke og Jan Vidar, dere er flinke! Utrolig flinke!! Det gir inspirasjon til å prøve å bli bedre for oss amatører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gutter..

Husk mine 10% :P

Tight lines  Micke

Jeg river i ei pils på deg og hvis vi treffes en gang :)

Hadde gjerne tatt en fisketur med deg Ruffen.

Hadde vært koselig det ;D

Gutter..

Husk mine 10% :P

Tight lines  Micke

En femmer skulle vel passe til en ekstrem femmer rekord ja. Skal ha en liggende i egen lomme til neste gang vi treffes.  ;)

Men si meg én ting; Var det medvind eller?  :o

He he,nei men det var nedoverbakke og hjemmelengsel ;)

Tight lines  Micke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å gratulere med utrolig bra kasting Micke  ;D Og vi kan vel vente oss mere fra den kanten

Micke hadde noen kast på ca 38m etter konkurransen vanvittig langt.  :o

Takker Bjorni klarte endelig å kaste over 30m har enda 8m å jobbe med ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kult å være med! Til neste gang skal jeg legge inn litt mere trening, særlig på presisjonsbiten  :o

Kult å møte andre ivrige kastere, ikke minst å bli kjent med nye folk! Kim S. neste år så slår jeg deg  :P  ;D  ;D

Og sist men ikke minst: Jan Vidar og Micke, veldig veldig imponerende!!

Grunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kult å være med! Til neste gang skal jeg legge inn litt mere trening, særlig på presisjonsbiten  :o

Kult å møte andre ivrige kastere, ikke minst å bli kjent med nye folk! Kim S. neste år så slår jeg deg  :P  ;D  ;D

Og sist men ikke minst: Jan Vidar og Micke, veldig veldig imponerende!!

Grunde

Hehe, ja, det er bare å trene det grunde! :D Får vel trene litt jeg også... den presisjonen min var ikke noe å skryte av gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde. Det nytter ikke å være rakettforsker når du ikke trener med fluestangen! I tillegg har jeg hørt noe sånn som: "Never go to battle with an unprooven rifle..."

Grunde prøver etter beste fattig evne å skylde på utstyret, selv om den uomtvistelige sannheten er at en utrolig hyggelig og sjarmerende fluefisker faktisk lånte han en stang som er avsindig mye bedre enn det rasket han til vanlig kaster med. Sannheten er faktisk at uten denne stangen så hadde han garantert kastet 4-5 meter kortere i konkurransen.

;)

PS.

Johnny har lagt ut et klipp av Mickes kasting på søndag på det andre forumet som aldri nevnes ved navn. Kastestilen hans ser nesten enda mer avlappet ut i lengdekonkurransen enn på de klippene som tidligere har vært lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå ble jeg nysgjerrig. Kastet han lenger fordi stanga var stivere eller mykere? Eller var den kortere eller lengre? (Lengre enn 9' er vel strengt tatt ikke lov)

Uansett svar; Hvordan passer det inn i tidligere undersøkelser du har gjort med tanke på stiv vs myk og kort vs lang?

Fanken, nå var jeg jaggu lur! Men slapp av, jeg skal ikke forsøke å være like "lur" som enkelte andre i et forum vi ikke nevner ved navn. ;D

Han kastet lengre fordi stanga er innsauset i god karma!  ;D ;D ;D

Du må ikke tro du kan komme her og vippe meg av pinnen med å være saklig!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poengsummen til Jan Vidar blir stående en stund. 30 i press er vannvittig bra!!!

Og når han i tillegg leverer to kast på opp i nesten 35 meter så er lista lagt rimmelig høyt.

Hva tror dere?

Det ser imidlertidig ut som lengderekorden lever farlig. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poengsummen til Jan Vidar blir stående en stund. 30 i press er vannvittig bra!!!

Og når han i tillegg leverer to kast på opp i nesten 35 meter så er lista lagt rimmelig høyt.

Hva tror dere?

Det ser imidlertidig ut som lengderekorden lever farlig. 8)

For å gjøre det hele komplett, kan du legge til full uttelling på de to bonuskastene (hurtigpresisjonskasting)!  ;D

Det er ingen tvil om at denne bakeren kan mer enn bare å trille boller!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at det blir nok noen regelendringer til neste år. Da ryker nok lengderekorden ja  ;D

Grunde

Den ryker nok uannsett. Var det ikke så t de beste kastet opp mot 38 meter etter cuppen? Hvis de klarer å prestere så bra i konken så ryker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...