Gå til innhold

Fly casting Extreme på Youtube


Fjellfiskeren Jim

Anbefalte innlegg

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

hehe....Han er vel en sånn som hadde meldt seg på "fluekaste-IDOL", hvis noe sånt hadde blitt arrangert på TV2. I den tro at han hadde mulighet til å vinne  ;D

Jeg blir i hvert fall til stadighet overrasket hvor god tro noen har på seg selv  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne vil mange lære noe av! kanskje dette er det beste kastekurset mab kan få i 2010, ut å prøv!!

For å sette litt fart på læreprosessen, så kan en bruke god konjakk i stedet for vann...  :)

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, søren må det bestandig trekkes fram en LOOP- mann hver gang dere skal se litt ordentlig kasting utenom det sedvanlige se-hvor-rette-bukter-jeg-setter-når-det-er-ideelle-forhold-typen?  ;D

Hmm...  ;D

Kom med noe annet et 10-meters lekekast så snakker vi.  ;D Kasting med 6-7 meters klumper er moro, men skiller ikke gutter fra menn. Få opp minst 20 meter i lufta og dobbelttrekk over mange repetisjoner så skal vi se hvordan bevegelsene er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, søren må det bestandig trekkes fram en LOOP- mann hver gang dere skal se litt ordentlig kasting utenom det sedvanlige se-hvor-rette-bukter-jeg-setter-når-det-er-ideelle-forhold-typen?  ;D

Hmm...  ;D

Men han fikk jo ingenting ??? Er det også typisk for en Loop-mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, søren må det bestandig trekkes fram en LOOP- mann hver gang dere skal se litt ordentlig kasting utenom det sedvanlige se-hvor-rette-bukter-jeg-setter-når-det-er-ideelle-forhold-typen?  ;D

Hmm...  ;D

Kom med noe annet et 10-meters lekekast så snakker vi.  ;D Kasting med 6-7 meters klumper er moro, men skiller ikke gutter fra menn. Få opp minst 20 meter i lufta og dobbelttrekk over mange repetisjoner så skal vi se hvordan bevegelsene er.

He he, måtte bare erte litt, Rune  ;D

Ok, norsk versjon da. Loop/Lts:

Site: http://www.frequentflyerfilms.com/index-us.php

Edit: Nå funker vel linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...