Gå til innhold

Gratulere Vidar!!! Ingen fødselsdag


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Endelig er Vidar på nett med hjemmeside.

Kjempemessig og nydelig layout :D

Gratulerer så mye Vidar, og veldig bra jobba Staffan og Arnt :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig er den der, og jeg er Staffan utrolig takknemlig for det :D

Trives bedre med høvel enn PC, så hadde det ikke vært for litt pågående venner hadde jeg nok fortsatt skjøvet prosjektet foran meg.

Det gjenstår litt "kjøtt", men tanken er at siden skal leve på Facebook og Youtube, og ganske snart blir info og litt hvile for øynene lagt ut der.

Og jeg som sverget på at jeg skulle holde meg langt unna Faacebook! I stedenfor svelger jeg nye kameler - medhårs ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener en bedre hjemmeside enn dette her, Vidar! Jeg likte bakgrunnen veldig godt staffan! Dropp endene og bruk fiskestenger eller noe annet som er hensiktmessig relatert! Hvorfor ikke bruke bildet slik at det dekker hele skjermen? Og hva skjer med den cane-forma linkene? Ser ut som en ferrari med ladastøtfangere på en merkelig måte. "Kontakt" er vel det viktigste kriteriet, og bør ikke plasseres helt der nede i hjørnet vel?

Og "laget av" burde du strengt talt kutte vekk... :P huff nå var jeg slem her! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener en bedre hjemmeside enn dette her, Vidar! Jeg likte bakgrunnen veldig godt staffan! Dropp endene og bruk fiskestenger eller noe annet som er hensiktmessig relatert! Hvorfor ikke bruke bildet slik at det dekker hele skjermen? Og hva skjer med den cane-forma linkene? Ser ut som en ferrari med ladastøtfangere på en merkelig måte. "Kontakt" er vel det viktigste kriteriet, og bør ikke plasseres helt der nede i hjørnet vel?

Og "laget av" burde du strengt talt kutte vekk... :P huff nå var jeg slem her! ;D

Ja du var faktisk litt slem  :P Synes det var et godt utgangspunkt jeg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten et bilde jeg tok i sommer av Steimler Jr. som jeg synes viser ungdommelig entuasiasme - og stoisk ro på samme tid  :) Er jo ikke alle som har den egenskapen som ung, og det er ikke engang alle som klarer å opparbeide seg den egenskapen gjennom et helt fluefiskeliv  :) Men det er ikke rart at gutten allerede er flink med den faren han har  :) Her er i hvert fall et bilde av ham:

[attachimg=1]

post-3159-13949876230344_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. jaggu kom det fisk på land :D

Og ikke nok med det! Han rakk til og med å skifte fra shorts til vadere og myggnetting samtidig som han håvet, bare se selv :rolleyes:

Sånn er det å ha unger som er flasket opp på gress på steroider ;D

heheh...Og ser du enda nøyere etter tror jeg jaggu han har byttet snelle også. Var vel for dårlig å kjøre fisk på den ene da sikker. Dagens ungdom assa  :rolleyes::D

Det værste er vel stengene. Når vi var smågutter måtte vi klare oss med noe billig fanteri kjøpt på nærmeste Samvirkelag. Men nå duger kun det dyreste... Bare se på han. Måtte absolutt ha ei dyr Steimler stang!!  >:(

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra side Vidar. Bestiller meg en stang når/om jeg blir 40 om et par år. Vet ikke om jeg gidder fiske med sånne gamle greier, men har man først holdt på i dette miljøet noen år så må man jo prøve en sånn stang før eller siden!?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...