Gå til innhold

En hilsen til Bjørnar hos Jarle og Bjørnar fluefiske.


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Det var utrolig trist å høre at det har vært innbruddsforsøk i butikken din natt til i går og at du dermed har fått relativt store ekstrautgifter i forbindelse

med reprasjoner av ytterdør. Den trengte du absolutt ikke nå.

Heldigvis fikk de jævlene ikke tatt seg inn slik at de fikk med seg noe, men ødeleggelser koster så det er ikke noe hyggelig å høre slikt.

Jeg vil også benytte anledningen til å berømme Bjørnar for en helt fantastisk service og vanvittg rask levering.

Bedre service enn det Bjørnar har skal man lete lenge etter.

Ønsker deg alt det beste og at du slipper sånt faenskap i tida som kommer.

Det er som å komme inn i en godtebutikk hver gang man stikker innom :D

Stå på Bjørnar, Norge trenger Jarle og Bjørnar fluefiske :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med første innlegg, henger meg på her sjøl jeg og sier skulle bare mangle at du fortjener skryt. Gleder meg til jeg blir pensjonist og plager deg mye mere enn jeg gjør nå. :) Det er bare sånn ca 30 år frem i tid så du må nok belage deg på å holde på en stund ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skummlet" å skrive noe som helst på en slik side for "slike som meg". Men dette følte jeg det nesten som en plikt å takke for! ikke minst til førstemannn på tråden.

Om jeg blir så gammel, så har jeg om 30 å vært pensjonist i 7 år. Minst...

Du får kanskje førtidspensjonere deg slik at vi kan diskutere stenger sammen med gebiss og stokker om en sånn 20-25 år...?

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg til å påstå at Bjørnar har landets hyggeligste butikk for slike stakkars sjeler som oss. Dette får han selvfølgelig noe dårlig betalt for i form av store kaffeutgifter  :rolleyes:

Det er pogher meg bra at folk fortsatt bruker sjappene her i landet. Selv om vel mange velger å hente godsakene pr. nett.

-Altså den "lure metoden"; prøve ei stang hos forhandler, for så å bestille fra f.eks. Statene...

Du, dengern, har som meg vært "i bransjen". Er ikke denne taktikken irriterende?

Og ikke får man god kaffe på den måten heller.

Har man God kaffe hos Bjørnar?

Da kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så forbaska langt fra Stavanger til Lillestrøm. Men de få gangene jeg har fått vært innom butikken har vært særdeles hyggelige. Masse spennende å bli fristet av, ikke minst på fluebindesida og alltid en god prat om fluefiske.

Er så altfor mange butikker rundt om i landet som glemmer kaffen. Tror den er sentral i de fluefiskesjappene som har klart seg lenge her i landet. Ikke hvordan den smaker, men hvordan den serveres og skaper en mulighet for å sette seg ned og ta en prat. Slik skapes et miljø rundt butikken og mange gode ambassadørkunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Bjørnar, Norge trenger Jarle og Bjørnar fluefiske :D

Har hørt skryt av dem flere ganger nå. Har de ikke en egen webside?  Ser dem ikke over utstillere på villmarksmessen som er nå. Jeg skal dit på søndag, og får jo ikke sjekket dem ut hverken på messe eller butikk :) Men jeg tar deg på ditt ord - sikkert en finfin butikk!

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jonny

Selv takk.

Nå kom de seg heldigvis ikke inn denne gangen heller. Tredje gang noen prøver i løpet av drøye 18 år.Alle gangene har de kun fått ødelagt/knust noen vinduer og dermed fått tømt lommeboka mi litt...

Med en alarm som kan ta livet av det man hører med og døra ut mot en av hovedgatene, samt folk som sover rett over butikken er det ikke lett å få gjort veldig mye skade.... Igjen, heldigvis.

Bj.

Ps. Hevder bare reviret her i butikken.... Alt annet ser jeg lett slår feil an....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i snart en time prøvd å klø høl i skallebeinet på meg etter et svar på hva slags idiot(er) som står bak detta innbruddsforsøket, og har via ganske mange omveier kommi fram til at det må være noen veldig nært genetisk beslekta med de som bruker J&B som guida prøverom for nært forestående internetthandel.....fant bare tanketomme herverkpøbler og hjælpesløse narkomane nærmest det.....men døm stiller ikke på langt nær så høyt eller lavt på lista ettersom en ser det!

Trist å høre om detta Bjørnar! :(

PS...

Tenk om detta hadde skjedd ei natt da du hadde latt en én gang fullstendig fluebindetullete hem-føing fra Hamar overnatte på luftmadrass i butikken.....spørs om det ikke hadde blitt litt merkbar "hickory-rabatt" rett i tankegumpen på tullingen(e) da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært trofast mot J&B siden jeg gikk inn første gangen for ~10 år siden.

Var der tirsdag og så skadene, triste greier. Kynisk og litt smådum gjeng som har prøvd seg virker det som.

Stå på videre ihvertfall, det er mange som setter pris på denne butikken, og kommer til å handle der resten av sin fluefiskekarriere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne jeg også.

Jeg vil også benytte anledningen til å berømme Bjørnar for en helt fantastisk service og vanvittg rask levering.

Bedre service enn det Bjørnar har skal man lete lenge etter.

Per Erik Svenskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jarle og Bjørnar er best F***ck the rest !

Neida !

Jeg har handla fine stenger og annet kremutstyr hos J&B siden de het Lennart bergquis Fluefiske AS

Der kommer jeg til å fortsette å handle.

Uvanlig trivelig butikk uansett branjse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri for sent og henge seg på gikk inn i butikken med håp of få litt ips når jeg viste at jeg skulle begynne med fluefiske igjen

hyggelig prat kaffe på bordet, Var en liten gjeng der med fiskere og var villige til og fortelle hva jeg burde tenke på som nybegynner. Synd at noen vill ramponere en sånn butikk skulle tatt stor klump på skytelina og piska de!!!

verden beste butikk uansett niva uansett erfaring han kan altid lære deg noe og samtidig tilby deg kaffe. B :)urde vert en skål der vi kunne slengt oppi mynter som takk for kaffen når man bare vill innom for en hyggelig prat tips og møte noe positift i hverdagen..

om 20-25 år håper jeg inderlig ikke butikken er historie det kommer til og bli et savn om alt skulle begynne og gå over nett og gå glipp av servicen og møte med en sann entusiast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

ps med så mange positive tilbakemeldinger er det bare og bøpe i daglivare butikken og kjøpe inn kaffe for her tenker jeg det er mange som vill ta turen innom:)

Var der i dag og eksperimenterte med noen G2 stenger med div snører. Gud hjelpe meg for noen stenger...

Får lyst til å selge unna alt å satse på kun G2...

Men kaffen var litt svidd på traktere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps med så mange positive tilbakemeldinger er det bare og bøpe i daglivare butikken og kjøpe inn kaffe for her tenker jeg det er mange som vill ta turen innom:)

Var der i dag og eksperimenterte med noen G2 stenger med div snører. Gud hjelpe meg for noen stenger...

Får lyst til å selge unna alt å satse på kun G2...

Men kaffen var litt svidd på traktere !

han leste nok innlegget før deg satte på kaffen åpna døra og venta på stomen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel enig med de fleste her om at det er kjempe hyggelig og ta en tur innom

Bjørnar og skravle litt,kjøper det jeg trenger av binde utstyr der.Flott utvalg og koselig butikk.Er vel kanskje en av de beste "reine"fluefiske sjappene i landet.

Keep on Bjørnar.

trode det var den eneste reine fluefiskersjappa i norge jeg og da bli den ivertfall den beste:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...