Gå til innhold

<julebord


Lamson Guru

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Erik Eikre

befri oss fra denne skikken......bassert på å ete oss usunne og drikke oss fra vettet ;D ;D

For sent begge deler Staffan. Vi kan like godt bare la det stå til. Hadde vært moro det, ikke sant?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje jeg skal organisere nyttårsbord på Bergmannskroa på Løkken, med minimalt mat, mye drikke, bilde og hjemmemekka video på storskjerm hehe..

Bit på.. sikkert ingen problemer å organisere flatsengovernatting heller. Oppstart i rett tid, med fluebindeworkshop og kasting i hall heheh.

Må ha masse mat skal en spise der. Kanonbra mat de lager på Bergmannskroa, ihvertfall sist jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ble kroa kåret til beste spistestedet fra på hovedferdsåren fra nord til sør av Dagbladet i sin tid (det har sine soesielle grunner til at det er bra der da skal sies).

Men helt ærlig..jeg skjønner at det er utenfor allfarvei for mange,... men det er midtvinters. Jeg tilbyr meg herved å organisere fiskenyttårsbord (travelt før jul). Jeg jobber slik at jeg kan organisere overnatting. Jeg kan orge et ordentlig nonkommerst vintertreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i norges land er det dette slaget skal forgå? Løkken hvor det?

Kan jeg komme med et forslag? Legg det til et sted hvor det går tog til på en grei måte. Å kjøre hjem kan bli litt stygt.

Og bestemmes dette tidlig så kan man vel bestille togbillett til 199,- hvis man kan stole på reklamen.

Da er det lite penger som skal til for å komme dit hvis det skulle være tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hvor i norges land er det dette slaget skal forgå? Løkken hvor det?

Kan jeg komme med et forslag? Legg det til et sted hvor det går tog til på en grei måte. Å kjøre hjem kan bli litt stygt.

Og bestemmes dette tidlig så kan man vel bestille togbillett til 199,- hvis man kan stole på reklamen.

Da er det lite penger som skal til for å komme dit hvis det skulle være tema :)

Legg togskinner til Hemsedal da ruffeluff.  ;D

Men er jo enig med deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i norges land er det dette slaget skal forgå? Løkken hvor det?

Kan jeg komme med et forslag? Legg det til et sted hvor det går tog til på en grei måte. Å kjøre hjem kan bli litt stygt.

Og bestemmes dette tidlig så kan man vel bestille togbillett til 199,- hvis man kan stole på reklamen.

Da er det lite penger som skal til for å komme dit hvis det skulle være tema :)

Løkken er i trøndelag Ruffen, ved orkla  ;)

Tror kanskje det blir litt langt å reise bare for å drikke meg full og juge på meg mye og stor fisk, men . . .

For deg blir det jo å reise norge på langs igjen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

flott at dere arrangerer noe......strengt tatt er vel det i området rundt trondheim mere populert enn mjøsbygdene / byene. foreslår felles togtur det er jo trivelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...