Gå til innhold

Liten filmsnutt fra i sommer


Trond Willis

Anbefalte innlegg

Når nettene blir lange og kulda setter inn,blir det  til at man sitter og roter litt i bilder og film klipp fra sesongen som har vært(mens man er langt nede i en flaske med noe sterkt i, for å prøve å glemme hvor føkkings kaldt det er ute, og at det er alt for lenge igjen til sesongen starter). Her er en liten smakebit ifra sørlandet....

http://vimeo.com/channels/twafilm#13484104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2011 blir året over alle år. Året der de store vaker, tar flua, og sitter...

2011 blir året der jeg kaster lengre, bedre, og bare tar fisk over kilo'n.

2011 blir året der jeg forvandles til en fiskemaskin...!!!

Når jeg tenker meg om så hadde jeg samme ambisjonene om sesongen 2010, og 2009, og 2008 på denne årstiden. Så det skjer vel neppe neste år heller! :-[

Men har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2011 blir året over alle år. Året der de store vaker, tar flua, og sitter...

2011 blir året der jeg kaster lengre, bedre, og bare tar fisk over kilo'n.

2011 blir året der jeg forvandles til en fiskemaskin...!!!

Når jeg tenker meg om så hadde jeg samme ambisjonene om sesongen 2010, og 2009, og 2008 på denne årstiden. Så det skjer vel neppe neste år heller! :-[

Men har trua!

Hehehe høres kjent ut :rolleyes:

Herlig snutt! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban: Hehe.. det nærmeste til å havne på en kino nær deg, så tror jeg at jeg må sende en dvd plate til nabo'n din får at han skal spille den på hjemmekinoen i kjellern. Da snakker vi om en kino nær deg!  8)

asghegg: Kjenner meg veldig godt igjen i de løftene til samboeren din,eller dragen som jeg kaller min(uten at hun hører det selvsagt!) Er alltid et skikkeli rotterace de siste ukene før sesongen virkelig setter igang.

Takker for fine ord folkens!! Varmer i kulda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...