Gå til innhold

Fluefiskedag på Toten, Lør. 19 feb


-Lars-

Anbefalte innlegg

Vi i Fiskeutvalget i V.Toten har gleden av å invitere dere til en helaften i fluefiskets tegn, lørdag 19 feb.  :)

Dette vil foregå på Raufoss Rådhus.

Det vil bli fluebinding for de som vil, foredrag fra noen av de beste i gamet, og prikken over i'en . . . Premiere på Øystein & Aslaks nye film To Fortapte Menn- Fri Flyt  :D

Det blir selvfølgelig anledning til å ta seg en øl eller10 i godt selskap.

Tog går forholdsvis jevnlig mellom oslo og raufoss, så det er alle muligheter for "storbyfolket", og de som ellers måtte bo mellom raufoss og oslo, til å ta turen til flatbygda denne lørdagen.

Dette blir så trivelig som bare vi fluehuer kan få det, så hjertelig velkommen  :)

Det sier seg selv at det ville være dumt å gå glipp av dette :

[attachimg=1]

Kart over Raufoss sentrum, med markert stedsanvisning : http://kart.finn.no/?lng=10.60657&lat=60.72423&tab=feedback&zoom=16&mapType=finnvector&markers=10.60813,60.72637,r,R%C3%A5dhuset%7C10.61336,60.72602,r,Lyskryss%7C10.59215,60.72138,r,Badeland+Gjestegiveri&activetab=feedback

post-448-13949885410066_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kult, dette må jeg prøve og få blitt med på.

Gisle

Det er møteplikt, Gisle . . . Motörhead og Abba spiller i pausene mellom fluebinding, foredrag og film. Dette er ikke helt bekreftet enda, men om disse skulle melde avbud så regner jeg med å få inn Pink Floyd som erstatning  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir moro!

Regner med ymse opptrinn og luftkasting utover natten :D

Vær du trygg . . . Roy Ole, alias "12 meter'n" holder kasteoppvisning sånn ved 04 tida, natt til søndag  ;D

En vet aldri hva dissa Totninga finner på ;D Det er nok best å være føre var. Godt med klær, nok fludium å varme seg på, og sko seg godt ;D

Varmt tøy og ekstrem-sovepose anbefales til de som vil overnatte i en av gapahukene langs hunnselva  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt tøy og ekstrem-sovepose anbefales til de som vil overnatte i en av gapahukene langs hunnselva  ;D

Jeg mener å huske at du skrøt av at du hadde handla inn en sånn koselig 2-mannspose....?

Har bestilt fra en nettbutikk i sibir, men har ikke mottatt enda makeout.gif

Hvis det blir greit vær, så kan vi sikkert kaste litt også :) Ergo så må vi ha med ei stang el 10.. ;)

Jada, god plass å kaste på utenfor rådhuset . . . Dette er også en effektiv måte å fjerne enhver tvil ovenfor andre om at vi ikke er helt som de andre barna  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, dette må jeg prøve og få blitt med på.

Gisle

Det er møteplikt, Gisle . . . Motörhead og Abba spiller i pausene mellom fluebinding, foredrag og film. Dette er ikke helt bekreftet enda, men om disse skulle melde avbud så regner jeg med å få inn Pink Floyd som erstatning  :D

kommer ABBA kommer jeg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere ønsker å være med på dette . . .  :)

Stor takk til Øystein & Aslak, som kjører premiere på sin nye film her. Det er noe å se frem til  :D

Blir garantert en trivelig kveld, og det nærmeste man kommer fluefiske på toten i februar.

Blir vel en tur ja ;D Husk at du må rydde plass på stuegulvet Lars, og je bestille egg og bacon tel frokost på søndagsmorgen ;)

Søndag morgen er nok jeg i koma Jan Erik, så det blir i beste fall kveldsmat  ;)  Men jeg skal se om jeg får spadd frem en lysning på på stuegulvet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel en tur ja ;D Husk at du må rydde plass på stuegulvet Lars, og je bestille egg og bacon tel frokost på søndagsmorgen ;)

Søndag morgen er nok jeg i koma Jan Erik, så det blir i beste fall kveldsmat  ;)  Men jeg skal se om jeg får spadd frem en lysning på på stuegulvet  ;D

Høres bra ut :) Kvelds-/nattmat kan redde dagen derpå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...