Gå til innhold

Prima Villmarksliv, Tundra Outdoor og reparasjon på Simms


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Hadde du sendt buksa til Prima ( og latt være å sende til Tundra) , hadde det kanskje tatt lengere tid , mend ette drar jo ut uansett.....

" mindre kokker og mindre søl" prinsippet.

Mvh Espen

Om du hadde lest det jeg skrev, så ser du at jeg og Prima ble enige om å sende buksa direkte for å spare litt tid. Selvsagt hadde jeg ikke sendt buksa direkte om dette ikke var avtalt

Men når Prima ikke engang klarer å holde det de lover, viser det seg i ettertid at jeg burde ha sendt den dit likevel.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sånn jeg skjønner de to siste innleggene dine så skjønner jeg ikke hvorfor tråden handler om Tundra. De har jo bare fått ei bukse i posten. Ei bukse en type uten kvittering påstår er kjøpt ett sted (av en annen). Og det stedet kan ikke bekrefte kjøpet . Tundra ville jo vært dumme hvis de gjorde noe i denne saken her.

(Satt veldig på spissen altså)

Velkommen til den nye hverdagen kan man vel si. Kvitteringer blir nok viktige fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Var ment som et lite stikk mot de begge to, men mest pga at moralen er å ta vare på kvitteringa selv om det skal være nok å framvise en kontoutskrift..

Behandlingen jeg fikk av Tundra er noe jeg unner ingen, den er under all kritikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Sånn jeg skjønner de to siste innleggene dine så skjønner jeg ikke hvorfor tråden handler om Tundra. De har jo bare fått ei bukse i posten. Ei bukse en type uten kvittering påstår er kjøpt ett sted (av en annen). Og det stedet kan ikke bekrefte kjøpet . Tundra ville jo vært dumme hvis de gjorde noe i denne saken her.

(Satt veldig på spissen altså)

Velkommen til den nye hverdagen kan man vel si. Kvitteringer blir nok viktige fremover

Må si meg litt enig der... (Har ikke lest denne tråden i detalj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg skjønner de to siste innleggene dine så skjønner jeg ikke hvorfor tråden handler om Tundra. De har jo bare fått ei bukse i posten. Ei bukse en type uten kvittering påstår er kjøpt ett sted (av en annen). Og det stedet kan ikke bekrefte kjøpet . Tundra ville jo vært dumme hvis de gjorde noe i denne saken her.

(Satt veldig på spissen altså)

Velkommen til den nye hverdagen kan man vel si. Kvitteringer blir nok viktige fremover

Må si meg litt enig der... (Har ikke lest denne tråden i detalj)

Da bør du det :'(

Arroganse innen varehandel er en dårlig kombo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre , jeg har utelukkende blitt behandlet bra, og kjenner folk der ( blitt kjent med) , og det virker som trivlige mennesker å ha med å gjøre.

Nå har jeg stort sett kjøpt mine Simms produkter hos Jarle & Bjørnar , som selvsagt håndterer garantisaker for kundene sine på en skikkelig måte....Ikke butikken med mest lagertømming av varer til sterkt reduserte priser riktignok , men allikevel mulig å gjøre gode handler der , og ikkeminst står servicen i høysetet dersom uhellet er ute.

Så blir det kanskje valgets kval da, skal man betale full pris for en vare i en butikk som gjør en real jobb for kunene sine ? eller skal man handle inn til sterkt reduserte priser , og dertil ha ett problem dersom noe hender. ?

Det er synd å måtte velge , og det burde være helt unødvendig , men jeg har også full forståelse for at en del små enkeltforetak i bransjen ikke kan kjøre de store salgene og rabbatterte priser som de større klarer.

Så kan man kanskje si at man betaler for service i en viss grad , noe jeg til stadighet sikkert gjør i de to forretningene jeg handler varer -varer til veiledende priser , Simms som andre ting . Vi liker å gå i butikken å kjøpe det vi trenger der og da , det betinger at butikkene blir der , og for at de skal klare det , må kundene bidra , enten det er fluefiskebutikken eller bakern på hjørnet.

Jeg er i allefall veldig gla i den fine fluefiskebutikken i Lilestrøm , og Nordisk på lysaker , sistnevnte større enn førstnevnte , men servicen er like bra begge steder.

de utfyller hverandre i stor grad også.

Håper inderlig du får orden på vaderne dine etterhvert.

Hadde jeg opplevd det samme Lekkasjer med påfølgende elendig service fra salgs-sted), hadde jeg neppe kjøpt samme merke igjen , heller ikke i samme butikk( ja jeg vet at trådstarter ikke kjøpte de i butikken nevnt i tråden men dog)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Service hos Jarle og Bjørnar er vel strengt tatt den  beste i norge. I hvertfall av de jeg har handlet med, og det begynner å bli en del.

Bjørnar er og blir den personen i bransjen som er mest hyggelig å ta en telefon til. Har aldri vært på butikken, men skal på messe i april, og da skal jeg ta en tur innom for å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servicen hos Jarle & Bjørnar er helt upåklagelig , og har alltid vært det , siden jeg startet å handle der i 1999.

Samtidig har de nok Norges flotteste Whitingfarms-vegg utstillt.

egentlig helt genialt å ha denne butikken kort vei hjemmefra.

Somsagt handler jeg kun på to steder , Nordisk og Jarle & Bjørnar , og i allefall ting som det kan oppstå snacks med....

Praten sitter løst i butikken blandt faste kunder som titt og ofte stikker innom , veldig hyggelig atmosfære , bra varer og rike på kunnskap , råd og tips.

Vi må selvsagt håpe på drift i mange mange år fremover , for å få til det må kundene handle varene sine der også . Bjørnar skaffer det aller meste , fra Bergans produkter , til sære bobbin-holdere og spesielle hårstackere.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt altså......

du bør holde det varmt å ringe å mase.....det er utrolig lett å legge seg på latsiden for butikk i denne fasen , maser du blir de nok dritt lei og ordner opp-.

Simms er fine saker , og har to bukser , aldri hatt noe tull med de, Vibram-sålene på skoene derimot har jeg danset mye rundt med i fjor høst , endte opp med ett par guide i filt som jeg ikke har prøvd enda ( ved siden av vibram-paret-.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Denne gangen skal jeg ha alt skriftlig, så ikke noe tlf. Lettere å legge fram hva som har blitt sagt på denne måten, så kan de ikke gå tilbake på ting de har lovt..

Har hatt 2 Simms bukser, begge lekk innen 1. sesongen. Ender det opp med ny bukse, blir Patagonia vurdert før Simms ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg er skikkelig dårlig til å ta vare på kviteringer og slikt. Må nok skjærpe inn på det fremmover ser jeg.

Har aldri hatt noen problemer av noe slag når det har vært noe heldigvis. Har en veldig alright lokal butikk da.

Tror du skal leite lenge etter en bedre servise en det du får hos grønnberg sport!

Men det kan jo komme til situasjoner hvor det ikke ligger der og da er nok kviteringen gull verd.

Synes for min del det er jævla dårlig av simms og ikke være med å prøve å hjelpe deg litt så lenge det hadde vært innenfor rimlighetens grenser.

At de er forbanna på Prima er ikke så lurt å la gå utover kundene. Hvis jeg har forstått dette riktig da.

Da blir det jo til at en trekkes mot det merket neste gang og.

En oppfordring: Kjøp lokalt og av folk du stoler på hvis du har muligheten! Det vil før eller senere lønne seg! Ikke noe forsøk på å dra den debatten i gang igjen men mer et godt råd til nye rekrutter fra en som har handlet mye rart i over 20 år. Har alltid fått den servisen (og mere til) som har gjort det til en fornøyelse å hande der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dumme greier dette her. Nå blir det lett til at Simms sitter igjen med svarteper - og så har de vel ikke vært på banen i det hele tatt så langt.  Etter det jeg forstår er det noe ugreie mellom Prima V. og Tundra som ligger bak. Selv om "alle" skjønner at dette er en sak mellom Prima V. og kunde, blir det mye svartmaling og gravd opp mye negativt både om Simms og Tundra i denne saken.

Den gamle loven gjelder her også - for veien mellom produsent og forbruker - ingen kjede er sterkere enn det svakeste leddet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk så triste greier.....purr opp Prima pr tlf og ikke mail , da må de svare deg på direkten , og kan ikke skylde på en masse fjas.

Synd at det går utover Siomms sitt ry , som andre over skriver , det er fare for at skaden er større ved en slik tråd , enn å ha gitt deg ei ny vaderbukse , eller iallefall bet rep i sin helhet.

Somms er bra saker , ingen tivil om det , og at buksene lekker uansett merke er ett faktum , syntes det er på sitt tørre å nevne at Siomms er vel den med mestselgende kvalitetsbukser , og dermed også mulighet for en høyere sjanse for at enkelte får problemer.....og når problemet er oppstått , skla vi helst ikke havne ut i uføre som du har kommet nå.

Håper de fikser opp med Tundra.

Jeg har aldri hatt tull med saker fra Tundra , men har handlet alt i butikk , konsentrert i 3 butikker , også handlet simms bag/tacobag hos Prima på salg , får håpe glidlåsene holder..... ;D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...