Gå til innhold

Får du sjekket selvangivelsen?


Oddbjørn

Kommer du inn på altinn.no?  

39 stemmer

  1. 1. Kommer du inn på altinn.no?

    • Ja, på første forsøk
      2
    • Ja, etter flere forsøk
      9
    • Nei
      15
    • Har ikke prøvd
      15

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Fikk klemt meg inn i går kl 18:50 og sjekket. Kl 19:00 var det over og ut. Har ikke kommet inn siden.

Har prøvd div. proxy løsninger for å se om tilgang er geografisk styrt (prøvd Bergen, Trondheim, Kristiansand og Ålesund), men har ikke hatt så mye hell med det  :P (jeg logger på fra Lysaker omådet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i gode gamle postkassa i går. Da er det jo ingen vits å sjekker  :)

Har du fremdeles postkasse? Lever du i steinalderen eller  ???;D ;D

Hehe...Utfra denne tråden så langt, ser det ut til at steinalderen funker best enn så lenge  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at vi her på ffs ble enige om at fra 2011 skulle de medlemmene som fikk igjen på skatten dekke det som andre her evt får i baksmell ? Så langt det lot seg gjøre . . . ?

Finner ikke igjen den tråden, men gjør ihvertfall oppmerksom på at jeg mest sannsynlig blir skyldig noen kroner  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Mener å huske at vi her på ffs ble enige om at fra 2011 skulle de medlemmene som fikk igjen på skatten dekke det som andre her evt får i baksmell ? Så langt det lot seg gjøre . . . ?

Finner ikke igjen den tråden, men gjør ihvertfall oppmerksom på at jeg mest sannsynlig blir skyldig noen kroner  :)

oh shit...... hvor lenge var Adam i paradis :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at vi her på ffs ble enige om at fra 2011 skulle de medlemmene som fikk igjen på skatten dekke det som andre her evt får i baksmell ? Så langt det lot seg gjøre . . . ?

Finner ikke igjen den tråden, men gjør ihvertfall oppmerksom på at jeg mest sannsynlig blir skyldig noen kroner  :)

;D Melder meg på den!! Jeg fikk 8.500,- i baksmell. Da er det vel enklest at den som kom nærmest dette beløpet i skatt tilgode sender meg en PM for utveksling av kontonummer??  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at vi her på ffs ble enige om at fra 2011 skulle de medlemmene som fikk igjen på skatten dekke det som andre her evt får i baksmell ? Så langt det lot seg gjøre . . . ?

Finner ikke igjen den tråden, men gjør ihvertfall oppmerksom på at jeg mest sannsynlig blir skyldig noen kroner  :)

Og deg . ;D

;D Melder meg på den!! Jeg fikk 8.500,- i baksmell. Da er det vel enklest at den som kom nærmest dette beløpet i skatt tilgode sender meg en PM for utveksling av kontonummer??  :D

For sånne som dere er det en tråd her:  

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=19249.0

Dere får sikkert selskap. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...