Gå til innhold

Fluefiskefest på Månefisken i Oslo, fredag 11.november


Thorstein

Anbefalte innlegg

Fredag 11.november er Månefisken i Oslo på nytt arena for en riktig så deilig fluefiskefest!

Det er 2 år siden sist og det har vært få fester etter dette. Sherpa ser det derfor som sitt kall å gjenta suksessen fra foregående år og samle fluefiskere, fiskeinteresserte og deres venner og kjærester til hyggelig kveld i Oslo. Dette er også lagt til en fredag slik at vi ikke trenger å legge oss tidlig.

Som sist blir det mat og give-aways/billige varer fra Tundra Outdoor, Billige varer fra Vega Forlag og Sherpa.

Vi viser film, en utvidet versjon i mye bedre kvalitet av Lars & Lars Blogg-TV fra VG. I tillegg kårer vi årets beste Blogg-video og ber herved folk sende sine linker til info@sherpadistribution.no . Vi plukker ut en del som vi viser den aktuelle kvelden.

De siste 3 timene av kvelden kommer en strålende DJ og spiller sløy fiskemusikk som avsluttes med fiskebeats for danskegulvet.

Hele sulamitten koster kr. 100.- noe som må sies å være et lite varp (hvis man husker forrige fest).

Vi gleder oss til å samle venner, bekjente og ukjente med venner til lystig lag på Månefisken, fredag 11.november fra kl. 18:00

Sherpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Er det forhåndspåmelding til dette arrangementet eller kan man bare møte opp å betale i døra hvis man skulle finne på å ta en Oslo tur den 11. november :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg tenker meg dit, og håper så mange som mulig fra ffs tar turen. Alltid artig med fluefiskefest :D

Kan man betale i døra, Håvard? ...... eller er det forhåndsbetaling?

Greit å vite hvis man skal hoppet på toget til Oslo :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kikket på linken, kan ikke helt se at det er så mye mer å selge etter den grundige traileren... og en ting til, hvor kommer de jævla panfløyte greiene fra hele tiden? Greit med en film fra chile, da kan jeg takle det, men hallo, dette er fra de russiske steppene!!! Skulle jeg lagd film hadde jeg slitt meg ihjel med å finne rellevant panmusikk, er det slik at den må være med og er det slik at alle hos sherpa har en pool med pan musikk å ta av. Resten av musikken og bruken av musikk var ellers kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på linken, kan ikke helt se at det er så mye mer å selge etter den grundige traileren... og en ting til, hvor kommer de jævla panfløyte greiene fra hele tiden? Greit med en film fra chile, da kan jeg takle det, men hallo, dette er fra de russiske steppene!!! Skulle jeg lagd film hadde jeg slitt meg ihjel med å finne rellevant panmusikk, er det slik at den må være med og er det slik at alle hos sherpa har en pool med pan musikk å ta av. Resten av musikken og bruken av musikk var ellers kul.

HVA? Lei allerede? Trodde du fortsatt var panfløytefan på din hals. Denne plata har jo gått noen runder i spilleren din på vei til og fra fiskeplasser, for å si det forsiktig.  :D

[attach=1]

post-2261-13949889879678_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var liv på Månefisken i går!

Batman var bra, men alle foreldre som bare satt der som potetsekker, og som ikke engang klarte å klappe da det var slutt, bør skamme seg.  Nordmenn er tidvis et dørgende kjedelig og lite sivilisert folkeslag. Mye alkohol innabords, flagg og en skiløype kan riktignok bøte på det første. For ikke å støte de amerikanske skuespillerne forsøkte jeg å dekke over så godt jeg kunne. Buet på joker, klappet for Batman og plystret på Catwoman. Nei, vi passer nok best i dalføre for oss sjæl der vi kan pisse fra trappa og la underholdningen komme inn i stua via parabolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var liv på Månefisken i går!

Der var det full fart. Mange kjente fjes og jeg fikk hilst på en del hyggelige forum-medlemmer jeg ikke hadde truffet før. Fin kveld. Sjangla ut døra når de stengte med en pose full av Simmsklær. Kombinasjonen alkoholservering og utsalg er noe bransjen burde tenke litt mer på. Fikk bra pris da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...