Gå til innhold

Diamond Hard UV resin


-Lars-

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt nok penger på CCG.

Atter en gang skal de være "tack free", men i samme setning står det at det kreves mange tynne lag dersom det skal fungere. Ergo er det uhensiktsmessig for oss "saltvannshuer". Har kastet bort nok kroner nå, så det blir mannfolkdiamanter på meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er det noen som har prøvd "Clear Cure Goo - Tack Free" ?

Er den virkelig Tack free?

Jeg fikk ikke den til å bli tack free nei, clear cure er det som er minst tack free sålangt av det jeg har prøvd.

Har du da testet den nye Rune, eller er det den "orginale" du tenker på? ser det er en ny variant å få kjøpt siden jeg testet det.

http://www.clearcuregoo.com/page1/page6/page6.html

Var en med børste i lokket som hette tack free.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, jeg bare lurte.

Burde ikke ta så steike lang tid. Men når/hvis pakken treffer på Posten Norge, så kan alt skje :) Alt fra 4 til 10 dager kanskje?

Jeg bor ca 35 minutter fra Oslo. Jeg har sett pakker som jeg har levert på min lokale Kiwi, bruke opptil 4 dager til omlastingsterminalen i Oslo :) Da jeg bestilte min Kindle fra Usa på en onsdag ettermiddag, var den fremme fredag formiddag :) To sære saker, men man vet aldri liksom. Alt kommer vel an på hvem som frakter pakken, samt dagsformen til Bob-Kåre på Dovrefjellet.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, verden vil bedras nok en gang :)

Som alt annet innen fluefiske-kjemien er dette "same shit, different wrapping".

UV-lim som brukes til manikyr blir helt tack free, hardt og glinsende.

Kosta meg 30,-. Herder på noen få sekunder med ei lampe til 20,-.

Da hadde sikkert mange satt pris på om du som moderator laget en liten sak på dette for å gi tips til andre på forumet  ;)  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, verden vil bedras nok en gang :)

Som alt annet innen fluefiske-kjemien er dette "same shit, different wrapping".

UV-lim som brukes til manikyr blir helt tack free, hardt og glinsende.

Kosta meg 30,-. Herder på noen få sekunder med ei lampe til 20,-.

Da hadde sikkert mange satt pris på om du som moderator laget en liten sak på dette for å gi tips til andre på forumet  ;)  :-\

visst f!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jaja, verden vil bedras nok en gang :)

Som alt annet innen fluefiske-kjemien er dette "same shit, different wrapping".

UV-lim som brukes til manikyr blir helt tack free, hardt og glinsende.

Kosta meg 30,-. Herder på noen få sekunder med ei lampe til 20,-.

Ha ha jeg ler meg ihjel !

Har nettopp svidd av 400 kroner på UV diamond hard med lampe, så koster det 20 kroner for UV-neglelakk i alle mulige farger på Ebay...   :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, verden vil bedras nok en gang :)

Som alt annet innen fluefiske-kjemien er dette "same shit, different wrapping".

UV-lim som brukes til manikyr blir helt tack free, hardt og glinsende.

Kosta meg 30,-. Herder på noen få sekunder med ei lampe til 20,-.

Hva heter gørra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne: http://tinyurl.com/884ytgg

(Dette er noe Kinagreier, og kan godt hende det finnes enda bedre for alt jeg vet)

Kan ikke helt se hva som er dårligere med disse framfor Diamond Hard o.l, men erfaringsgrunnlaget mitt er noe tynt. For å si det slik; funker det til siste finish på negler, så burde det holde til buzzere. Jeg med flere har jo tross alt i mange år brukt neglelakk på buzzere.

Uansett, til den prisen kan man prøve og feile litt :D

PS! Liten rettelse på lampeprisen.. den kosta meg hele 12,- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne: http://tinyurl.com/884ytgg

(Dette er noe Kinagreier, og kan godt hende det finnes enda bedre for alt jeg vet)

Kan ikke helt se hva som er dårligere med disse framfor Diamond Hard o.l, men erfaringsgrunnlaget mitt er noe tynt. For å si det slik; funker det til siste finish på negler, så burde det holde til buzzere. Jeg med flere har jo tross alt i mange år brukt neglelakk på buzzere.

Uansett, til den prisen kan man prøve og feile litt :D

PS! Liten rettelse på lampeprisen.. den kosta meg hele 12,- :D

Denne skal prøves...

Har alt handlet 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at noen også handler litt manikyr. Nå får vi muligheten til å se om det er noen forskjell.

Men noen må ofre seg. I tillegg til en stor prisforskjell, har jeg også hatt gleden av å vente 10 dager fra bestilling til jeg får beskjed om at Diamond Hard Resin er sendt. Jodda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bug-Bond har fungert veldig bra til mitt bruk, men skal bli spennende å høre flere erfaringer med Diamond Hard. Kanskje spesielt med tanke på hvor godt den tåler hardt sjøfiske som ofte kan innebære både slag mot stein/svaberg og brutale møter med skarpe fisketenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en testbuzzer nå for 5 min siden. Bakkroppen coatet jeg med bug-bond lite og thorax med diamond.

Belyste begge med den laserpennen og det ble ikke rare forskjellen. Dvs. det herdet lynkjappt og ble fint som fy.

Og det var ikke lenge jeg herdet, type 5-6 sekunder på hver side av kroken... Noen andre som har testet Den lasern synes jeg var skummelt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...