Gå til innhold

villmarksmessen 12-15 april 2012 på lillestrøm


kurt floer

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Til dere som kjenner de fleste:

I Villmarksbutikken er det en utrolig hyggelig kar i olabukse og blåskjorte. Hvem er det? (Han dukker stadig opp på filmen fra kastedammen)

(Ønsket et lyst snøre for fiske om kvelden. Total Flyfisher Tackle Awards hadde Snowbee XS som winner i 2011... Ble flere da de solgte det til kr. 100,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Tar meg en spasertur bort på messa i dag. Kommer til å ha på meg en gul/beige bluse og blå caps som det står  The Gold Coast på, slik at FFS- lesere kan styre unna meg.

Magne Fjellstad.

Da ses vi Magne :D ..... er der om et par timer :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Siste nytt fra mess-tv: Roger'n og Eikre får neppe solgt mye fiskeutstyr . . . Står ved kastebassenget og leker seg hele dagen  ;D

Pøh! Har ikke vært ved bassenget enda gitt. Det vaker jo så sjelden der. Dessuten er ikke køfiske min sterkeste side. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra innom den andre siden av hallen og dere. Der finner dere en oste-bod som selger en ost som heter Blåmandag. NAM!! Bare å kjøpe. Ellers kan dere og få skrellt benene av noen grådige småfisker.

Trodde faen ikke mine egne øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra innom den andre siden av hallen og dere. Der finner dere en oste-bod som selger en ost som heter Blåmandag. NAM!!

Blei sånn på meg også, Den Blinde Ku har mye bra http://denblindeku.no/ . Bare vær obs, den lukter litt sinna og gir kjøleskap ett vist preg....

Hehe. Kjøpte en med brennesle i og. Veldig godt! Men klarte å glemme de på jobb da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo guys :-) En særdeles ålreit messe i år. Masse fokus på fisk og fluefiske. Syns jeg så et nytt snøremerke i hylla hos ei sjappe der. 69 meter og 50 meter klump. Ninive Flylines stod det på emballasjen. Long Belly var det også..

Ruffen testa den, men fikk aldri helt taket på buktene...

Snøret er i hyllene allerede, ja ?  :D

Ruffen bruker ikke få særlig taket på noe som helst, så det tar jeg med knusende ro  ;D

Forresten ganske kult å følge med på den livestreamen, og se om noen stjeler noe der  :) Bruker å stå ved kastebassenget der å pelle meg i nesa, men det skal man være forsiktig med i år, skjønner jeg  :-\

Det er det frekkeste jeg har lest. Makan til drittsekker! Bare vent til vi kommer inn i de dype skoger i Slovenia.

Ingen kommer til å finne dere der.....

Tror dere ikke jeg fikk øye på opp til flere produkter av lær. Så til og med døde dyr :o

Fikk testet guideline exceed. Herregud for en god stang til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hadde en veldig hyggelig dag på Villmarksmessen i dag.

Fikk prøvd den mye omtalte Loop Cross S1. Veldig god stang.

Likte den best i #4 med et #5 Highwater. Deilig kombo :D

Gøy å treffe mange av gutta på forumet og ikke minst få kasta litt igjen :D

PS. Er det noen som skal innover fra Hamarområdet i morra (Lørdag) og som har plass i bilen til en til :D

Kunne godt tenkt meg en dag til med hyggelig prat å litt kasting :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kjenner de fleste:

I Villmarksbutikken er det en utrolig hyggelig kar i olabukse og blåskjorte. Hvem er det? (Han dukker stadig opp på filmen fra kastedammen)

(Ønsket et lyst snøre for fiske om kvelden. Total Flyfisher Tackle Awards hadde Snowbee XS som winner i 2011... Ble flere da de solgte det til kr. 100,-)

Snowbee XS og XS Presentation er knallgode snører . . . Kjøpte med en bunke av disse, jeg også.

100kr for disse er kanskje det beste tilbudet på hele messa  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvar innom messen! Fine stander! fikk prøvd masse gode stenger! hadde planer om og få titta på en 5# men det gikk helt i surr for meg ente opp med ingen! grunnet ville ha alle!

Nå har det kommet mye gode stenger!

Det var en stang jeg ikke likte og vill derfor ikke anbefale den på det sterkeste! (G loomies NRX 9ft-6#!)

Veldig vinglete!

skuffet over den med tanke på at den stangen skal være loomies sin topp serie! Med nano og hele pakka! 

ikke betal så mye for en så lurvete stang er mitt råd!

G Loomies har tapt seg! veldig Synd for hele arsenalet mitt består stort sett av Loomies stenger!

:'(

og litt sage da! ;D

Men Nå må jeg spare litt til og skaffe meg Loop, scott, og Spay stenger også <<l også en sån Fario også må ikke glemme den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom messa idag med kompis Geir.

En hyggelig,men litt slitsom dag.Altfor mye mennesker.

Slitsomt å gå på betonggulvet i flere timer.

Men masse kjente blide fjes.

Tok med meg et eget Vision ED #5 snøre og testet

dette på blant annet Sage One #8.

Testet det også på en Loop Cross S1 #5.

Begge deler funker som bare det,bare du vil det. ;D

En masse hyggelige samtaler med flere av deltagere

på dette forumet.

Og elgburgere var selfølgelig på menyen.Mmmmm....

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...