Gå til innhold

Favorittnettbutikk for fluebindingsutstyr. Hvilken er din?


Terje S

Anbefalte innlegg

Favoriserer nettsiden til Gero Sportfiske, for da får du knall service av Robban hvis du velger å hente varene i butikken.  <<l

Har handlet en del fra Wflies.com også, og er veldig fornøyd med kvalitet, service og rask levering derfra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Jeg bruker utelukkende Villmarksliv i Larvik, har de ikke det jeg vil ha så skaffer de det. Hyggelige og kunnskapsrike er de også.

Når jeg må handle inn ting de ikke får tak i, som f.eks fargede quills av en spesiell type, så bruker jeg J Stockard i USA. Rask levering og gode betingelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er god service når man handler på nett egentlig? At man for varene man har kjøpt innen rimlighetens grenser av tid? Virker på meg som dette er helt utrolig fantastisk ;D

At man i det hele tatt for lov til å kjøpe noe?

Har lurt litt på dette faktisk. Når folk sier jævla bra service. Hva mener de?

Jeg ble litt overasket over jarle og bjørnar her en dag. Jeg ringte butikken for å prøve å få tak i noe som ingen selger lenger men ingen svarte. Etter noen minutter ringte han jaggu opp igjen og beklagte han ikke kunne ta tlf,en pga kunder. Posetivt :) Følte meg godt behandlet som kunde :)

Hva er grunnen til at dere annbefaler butikken? Altså hva består den gode servicen av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja henger meg på Ruffen her. Si gjerne litt om hva som gjør den til en favoritt.

Personlig setter jeg pris på gode bilder og produktbeskrivelser. Spesielt når man sjekker ut ting man ikke har vært borti før er det greit å få et godt blikk av varen. Og gode "klikkeopplevelser" av siden er også et pluss, samt at den er ryddig.

Har også god erfaring med nfisk i henhold til service. Kanskje med unntak av primetime i juli-august. Nettsiden har litt dårlige bilder av produktene synest jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God service hos en nettbutikk er for meg at de svarer seriøst på henvendelser, er medgjørlige mhp å finne løsninger på spesielle ønsker hos kunden, ikke tar seg masse ekstra betalt for frakt og at man ikke selger for å selge, men fordi man ønsker at kunden skal bli fornøyd med varen. Ja rett og slett at kunden er i fokus. Synes ikke servicebegrepet endrer noe særlig karakter når det blir snakk om nettbutikker. Prinsippet er likt, butikk er butikk.

Selv handler jeg ofte en del småtteri fra taimen.com. Ikke fordi de har særlig god service (den er heller litt dårlig), men fordi de er billige. Greit når jeg vet hva jeg skal ha. Ellers er jeg strålende fornøyd med Staffan, men da er vi vel litt på grensa av hva man kan kalle nettbutikk  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Og hvilken butikk har Jarle og Bjørnar?

Heter det ikke bare jarle&bjørnars fluefiske tro?

Vent nå litt. De har vel ikke nettbutikk ??? Goggle funker ikke hos meg av en eller annen grunn.

Ingen nettbutikk så vidt jeg vet men det er bare å ringe Bjørnar så får man verdens beste service. Den mannen er lynkjapp på å levere varer og gjør alt for at kunden skal være fornøyd.

En suveren butikk og en suveren fyr :D

http://www.fluefiske.no/index.htm

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke folk tro at jeg prøver å disse noe eller noen. Det er ikke meningen i det hele tatt.

Blir bare litt forundret over når folk kaller det utrolig god service når folk bestiller en stang og betaler og får den.

??? Hva er det som er så fantastisk med det? Jeg klarer ikke få noe forhold til nettbutikker. Sikkert fordi jeg kjøper så lite der. De gangene jeg har bestilt noe så er det som jeg beskrev. Kjøpte-betalte og fikk varen.

Slettes ikke noe spessielt i det hele tatt verken posetivt eller negativt. Men akkurat slik det bør og skal være.

Driver butikken og roter og leverer sent så har den jo ikke livet rett. Da vil jo ikke folk bestille der. Prisene er vel ikke så varierende? Er de?

Det er grunnen til at jeg spør hva som er god service i en nettbutikk. Tipper mange har en hyggelig histore å fortelle og samtidig reklamere litt for den butikken som ytte erkstra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke folk tro at jeg prøver å disse noe eller noen. Det er ikke meningen i det hele tatt.

Blir bare litt forundret over når folk kaller det utrolig god service når folk bestiller en stang og betaler og får den.

??? Hva er det som er så fantastisk med det? Jeg klarer ikke få noe forhold til nettbutikker. Sikkert fordi jeg kjøper så lite der. De gangene jeg har bestilt noe så er det som jeg beskrev. Kjøpte-betalte og fikk varen.

Slettes ikke noe spessielt i det hele tatt verken posetivt eller negativt. Men akkurat slik det bør og skal være.

Driver butikken og roter og leverer sent så har den jo ikke livet rett. Da vil jo ikke folk bestille der. Prisene er vel ikke så varierende? Er de?

Det er grunnen til at jeg spør hva som er god service i en nettbutikk. Tipper mange har en hyggelig histore å fortelle og samtidig reklamere litt for den butikken som ytte erkstra service.

Hender det dukker opp et lite business card, håndskrevet en hilsen med takk for handel bakpå. All "personifisering"  av den aktuelle nettbutikken gjør at jeg returnerer dit.  Skal ikke mere til..

At pakken er vanlig priset vedr forsendelse, kjapt sendt og forsvarlig pakket, tar jeg som en selvfølge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder nettbutikker så er det enkelte kriterier som må være på plass for at jeg skal vurdere å handle der, og da først og fremst at de kan tilby et bredt utvalg varer innen det jeg interesserer meg for.

Pris har også endel å si, samt rask levering.

God service har jeg egentlig fått alle steder jeg handler, så det tar jeg nærmest for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookshill har jeg ikke hørt om før. Interesant! Ser veldig kvalitetsorintert ut!

De norske butikker er alle veldig bra, men cookshill er litt mer spesialesert på de tradisjonelle fluer som north country spiders og lignende. Derfor nevnte jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...