Gå til innhold

TØRT Fly Fishing


SimenP

Anbefalte innlegg

Imponeret over kvaliteten af den filmsnut. Ide og udførelse er virkelig helt i top !

Hvad filmere dere med ??

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger, folkens. Det varmer veldig i vintermørket. I denne snutten har vi utelukkende benyttet et kamera som heter FS700, Torben. Det tar pene slow-bilder og er stilt inn på en matt fargeprofil som vi liker godt. Idémessig er denne snutten litt annerledes, blant annet har jeg valgt å holde ørreten som predator litt ute av bildet en stund, og latt fuglen, og ikke minst døgnflua spille hovedrollen.

Takk for at dere bruker av tiden deres til å se ordentlig på det vi lager, og takk for kommentarer og tilbakemelding – det er så moro!

DSCF5325.jpg?776

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje noen har tid og lyst til å ta en tur innom Saga næringspark på Arneberg på onsdag? Det blir også foredrag og filmvisning hos Hedemarken fluefiskeforening på klubbhuset i Ottestad i mars, og på Ringsaker bibliotek i april. Mer informasjon kommer på det  <<l

 

PLAKAT_SIMENP.jpg?9019845375

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utfordrende filmtekniske arbeidet i felten, ja  :D

Et hav å grave av, og jeg synes dere har vært veldig flinke, Simen  <<l

 

Det er en grunn til at de fleste som skal filme fluefiske-klipp, bare ender opp med høy bakgrunnsmusikk og ikke noe lyd fra selve filmklippene. For det er vanskeligere i felt enn noen annen plass  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det krever sitt, André – det vet du godt! Takk for det, vi gjør jo så godt vi kan. Spesielt dette med god, ren lyd ute i felten synes jeg er krevende. Heldigvis er vi som oftest en brukbar gjeng på tur med flere kompetente folk både på lyd og foto. Hvis jeg kan lære bort litt tips og triks så er det fint!

Jeg kan jo for øvrig friste med mye spennende filmmateriale fra Island som enda ikke finnes på nett.
Her blir det sjanse for urpremiere!


DSCF4647.jpg?425245996738

Endret av SimenP
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Når publiserer dere islandfilmen? :D

Hei P.T! Det har vært en litt turbulent start på 2015 for mitt vedkommende med mye sykdom, så redigeringsarbeidet har gått litt treigere enn vanlig. Jeg håper og tror at vi skal klare å få ut første Islandsepisode (av fire totalt) veldig snart  :)

Endret av SimenP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY TØRT-KORTFILM PÅ NETT 

Det har blitt noen turer etter sjøørreten i det siste, og her følger en liten kortfilm om akkurat det. Det ligger også mange fine bilder fra disse turene med Tobias fra 4REELS og Lasse og Kristoffer fra Dorge Rundt her. Forhåpentligvis klarer vi å ferdigstille første episode fra Islandseventyret nå i ferien.

God påske  :D 

Trykk på bildet og følg linken

10865924_519980618139820_537172712015492

Endret av SimenP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...