Gå til innhold

Å kaste langt.


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

Jeg behøver ikke å forsvare noe som du igjen vrir på.

Hvorfor kan du delta i en diskusjon over 18-19 sider med så mange som ikke sier hvem de er uten å ta noen andre før 1337 stilte deg et spørsmål du ikke vil svare på ?

Du er ikke konsekvent og behandler ikke alle likt, du drar bare frem dette med oppførsel og feighet nå etter så mange innlegg når du ikke vil eller kan svare. Du forlanger mange svar selv i en slik diskusjon selv om det er svar fra anonyme. Men selv setter du deg over alle og nekter å svare vrir på alt og alle når det blir ubehagelig.

Jeg har diskutert med deg flere ganger før og lest en god del av det du har skrevet. Hva jeg mener om deg utfra dine skriverier skal jeg holde for meg selv. Men jeg trur du har litt å jobbe med selv når det gjelder oppførsel. (det har sikkert jeg også)

Kjellemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kjell,hvorfor vil ikke 1337 si hvem han er?

Hvis jeg vil spørre 1337 om hvem han er og hvis han ikke svarer så må jeg liksom la det være med det mener du?

Jeg starter der,hvem er du 1337?

Hvis han ikke svarer Kjell er det noe annet enn feigt?

Jeg håper du ikke har mage til å pushe dette særlig videre Kjell.

Er 1337 kameraten din,eller en du kjenner,eller går du bare i automatisk forsvar fordi Tom Syversen

sier noe?

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Syversen.

Med all respekt og melde, tror du virkelig det blir vanskelig å underbygge mine påstander om deg og din oppførsel? Hvor liten selvinnsikt har du egentlig?

Se på denne tråden. Av alle innleggene i din egen tråd, så gjør du strengt tatt ikke annet enn å være kritisk til samtlige meninger, bortsett fra de, som er i tråd med dine egne. Så fort du blir stilt kritiske spørsmål selv, så kryper du inn i den lille bobla di, og begynner å oppføre deg fullstendig patetisk.

Jeg tipper jeg Tom, at i denne tråden, har du fått en del, av den samme medisinen, som du selv har skrevet så mange resepter på tidligere.

Men, Tom, jeg skal love deg en ting. Dette blir mitt siste innlegg i en tråd du starter, eller deltar i, så håper jeg, du kan gjøre det samme for meg.... <<l

Og bare til innformasjon. Mitt fulle navn er fortsatt Ronny Bjørklund Pettersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer ikke 1337 og vet ikke hvem han er akkurat som deg.

Det jeg sier er at du nå ikke behandler alle deltakere likt og det kommer du ikke unna. Det er harde fakta du ikke kan finne noen annen forklaring på. Og det fremstår også feigt å ikke behandle alle likt og bare sile ut de spørsmål du selv liker eller klarer og vri på når du opptrer som du gjør mot alle andre.

Hva jeg har mage til skal du ikke bry deg om, for når det kommer til den slår jeg deg garantert uansett hvordan vi måler.

Kjellemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer ikke 1337 og vet ikke hvem han er akkurat som deg.

Det jeg sier er at du nå ikke behandler alle deltakere likt og det kommer du ikke unna. Det er harde fakta du ikke kan finne noen annen forklaring på. Og det fremstår også feigt å ikke behandle alle likt og bare sile ut de spørsmål du selv liker eller klarer og vri på når du opptrer som du gjør mot alle andre.

Hva jeg har mage til skal du ikke bry deg om, for når det kommer til den slår jeg deg garantert uansett hvordan vi måler.

Kjellemann

Ja,det hadde jeg nesten glemt,du har jo talent du.Jeg for min del vet ikke engang hva det er engang.

Sånn er det med oss såkalte talentløse.

Bare for å nyansere "Positive Approach"

Mye mer herlig klingende ord synes jeg...Og egentlig mye letter å forholde seg til. <<l

Tom,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baetrix

Syns du er sensurert jeg Tom som ikke tør å skrive det samme til lillevann. Betyr ingenting heller. Fikk bare mer å le av.

Hvor langt regner du et kast for å være hvis det skal kunne betegnes som langt? Og i hvilken situasjon er det langt? Ruffen spurte om det på side 14 og har enda ikke fått svar. Er det fordi han er sensurert han også?

Positive approach du sa du hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da 1337 prøvde seg med "Vil du helst fremstå så lite sympatisk Tom eller faller det deg helt naturlig? I så fall er det også et talent." var det så vidt jeg kunne forstå en signatur som manglet for å få svar på spørsmålet. Men nok om det.

Det er en ting jeg har gått og grublet på de siste dagene.

Vil du helst fremstå så lite sympatisk Tom eller faller det deg helt naturlig?

mvh

Emil Jamtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fluekasting magi? ;D ;D ;D ;D

Tom.

Spørsmålet ditt gjør meg trist.  Svaret er kjent av alle som elsker fluefiske.

Dette er ikke lett for meg,jeg hater å innrømme det,men det hender jeg drømmer meg bort jeg også. :)

Og plutselig så kommer den der logiske og tekniske delen av kroppen min og sier at,hei...hei...hva er det du driver

med nå?Skjerp deg.

Hva er dette for noe abrakadabra nonsense?

For å oppleve akkurat dette,er i allfall "talent" ikke en ingrediens som er å finne i oppskriften. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Tom; ærlig talt; Hva er ett langt kast i vann? Hva er ett langt kast i castingverdenen? Når jeg skriver vann så er det en fiskesituasjon,med fri baksleng og utvadet til nøttene" 8)

Det klarer jeg ikke svare på pistus fordi det er så avhengig av situasjonen og hva slags type

kast vi vil bruke.(Skal vi vinkle,skal vi mende,skal vi rett opp og rett ut igjen,er det noe hinder bak,osv,osv...)

Når det gjelder casting og lengder som er oppnådd der finner du det lett på nettet.

Grunnen til at ikke svarer deg med meter er at casting er ikke fiskerelatert.

Her bruker deltagerne svært stive stenger og tunge snører.

Og kastelengdene her er noe helt annet det man opplever i en fiskesituasjon.

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magi går til hjertet. Det som går til hodet kalles illusjon.

Jeg liker å forholde meg til ting jeg ikke trenger å synse om jeg. <<l

Det meste blir ganske fjernt og lite håndgripelig da synes jeg.

Tryllekunstnere er artig å se på, og så klart underholdende,men det meste lar seg forklare i ettertid. :)

De fleste lar seg lett lure.

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baetrix

Syns du synser mye til ikke å synse jeg. Fluefiske er visst for deg ganske fjernt og lite håndgripelig og derfor står du heller og kaster? Magien har lite med tryllekunstnere å gjøre. Samme med musikk. Illusjon er noe annet. Spock skjønte heller ikke det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du synser mye til ikke å synse jeg. Fluefiske er visst for deg ganske fjernt og lite håndgripelig og derfor står du heller og kaster? Magien har lite med tryllekunstnere å gjøre. Samme med musikk. Illusjon er noe annet. Spock skjønte heller ikke det der.

Å nei da.

Fluefiske har jeg holdt på med en temmelig god stund nå.I tillegg har jeg holdt på med fluekasting også.

Vet du hva jeg kaller det?Kombinasjon og utvikling.

Sorry Mister,no way.....

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baetrix

Det jeg ikke begriper er at det går an å skjønne så mye uten å forstå noe som helst. Du går for nært bildet Tom. Bildet ligger ikke i den lille biten du stirrer på. Gå lenger unna så ser du det hele. Det er da magien viser seg. Men det nytter vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke begriper er at det går an å skjønne så mye uten å forstå noe som helst. Du går for nært bildet Tom. Bildet ligger ikke i den lille biten du stirrer på. Gå lenger unna så ser du det hele. Det er da magien viser seg. Men det nytter vel ikke.

Jeg får inntrykk av at du skjønner mer enn meg,men du forholder deg til magi og eventyr.

Jeg synes det er smart å måle ting,men allikevel er følelser er en særdeles verdifull ting,men er så til de grader

subjektiv at det blir meningsløst å diskutere.

Antageligvis nytter ikke dette heller? ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjon

Tom.

Ja, vis oss litt kombinasjon Tom, fortell om flotte vak og fiskesituasjoner, fortell om fluene du binder, gjerne med bilder. Det er ikke lett å finne "kombinasjon" i noe av det du skriver.

Får mindre og mindre lyst til å svare folk som ikke tør å si hvem dem er.

Start der,og du skal få svar.

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...