Gå til innhold

Å kaste langt.


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hva er langt? og i hvilke situasjoner er det langt?

Bra Ruffen. <<l

Et veldig godt spørmål. <<l

Tom.

Har du et godt svar?

I TS terminologi kan jo alt være svar, bortsett fra de som virker rimelige og fornuftige, og så mangt være spørsmål.  Jeg vil si at det er langt til Rondane.  Men Syvertsen vil sikkert være uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er langt? og i hvilke situasjoner er det langt?

Bra Ruffen. <<l

Et veldig godt spørmål. <<l

Tom.

Har du et godt svar?

I TS terminologi kan jo alt være svar, bortsett fra de som virker rimelige og fornuftige, og så mangt være spørsmål.  Jeg vil si at det er langt til Rondane.  Men Syvertsen vil sikkert være uenig.

Det tviler jeg på at han er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som kaster kort, er langt et svært negativt ord, så kanskje noen kan finne et annet ord som gjør at jeg ikke føler meg så dårlig til å kaste.....

Sendt

Kanskje du kunne kontakte Lars for eventuell deltagelse i arrangementet på Toten hvert tredje år.

"Halvlangt fluekast". <<l

Tom.

Her er alle velkommen . . . Også du, Tom  :D

Og ikke minst; Her er alle vinnere  ;D

Neste konkurranse er på einafjorden 1. januar 2015, og alle får diplom  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er Einafjorden lang nok Lars ?  Synes den virker litt stutt for halvlange kast  ;D

Kjellemann

Er faktisk usikker på om det blir nok plass selv Kjell, men om det skulle bli et problem så gjør vi som vi har måttet gjort tidligere; snur snørene på spolen, slik at klumpen kommer innerst  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk usikker på om det blir nok plass selv Kjell, men om det skulle bli et problem så gjør vi som vi har måttet gjort tidligere; snur snørene på spolen, slik at klumpen kommer innerst  <<l

Det kommer til å passe meg som hånd i handske. <<l

Å underline er absolutt det beste jeg vet.

Da snakker vi fort 4 - 6 klasser under.Helt konge. <<l

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote author=Tom

Kanskje du kunne kontakte Lars for eventuell deltagelse i arrangementet på Toten hvert tredje år.

"Halvlangt fluekast". <<l

Tom.

Tror ikke det er løsningen, jeg har nemlig vært der flere ganger tidligere, og enten blir jeg full, eller så kaster jeg dobbelt så langt som vanlig! Må være noe i lufta der!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er løsningen, jeg har nemlig vært der flere ganger tidligere, og enten blir jeg full, eller så kaster jeg dobbelt så langt som vanlig! Må være noe i lufta der!   ;D

He,he,he... ;D

Klarer du å bare bli halvfull da tro?

Eller hvis du ikke blir full i det hele tatt så drit i trekket.

Hva mener du Lars?Er det muligheter for Brumund?

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er løsningen, jeg har nemlig vært der flere ganger tidligere, og enten blir jeg full, eller så kaster jeg dobbelt så langt som vanlig! Må være noe i lufta der!   ;D

He,he,he... ;D

Klarer du å bare bli halvfull da tro?

Eller hvis du ikke blir full i det hele tatt så drit i trekket.

Hva mener du Lars?Er det muligheter for Brumund?

Tom.

Å jada, Brumund er dyktig både til å kaste og å fiske, så han greier seg veldig fint.

Har til og med sett han kaste lenger enn halvlangt, så han bør heller jobbe med å begrense seg. Skal ikke stort mer til enn et litt halvhjertet dobbeltrekk  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, Brumund er dyktig både til å kaste og å fiske, så han greier seg veldig fint.

Har til og med sett han kaste lenger enn halvlangt, så han bør heller jobbe med å begrense seg. Skal ikke stort mer til enn et litt halvhjertet dobbeltrekk  :D

Og når man kaster lengre enn halvlangt så kaster man langt,så da fikk jeg svart på det også takket være

deg Lars. <<l

Ja,der ser du,det lønner seg å trene.Da blir du flink. <<l

Tenk å tro at noen er født med det da,det er rart det.... ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...