Lasse18 Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 Ønsker de gamle artiklene til rune tilbake, Fang tv og de andre virkelig gode artiklene! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse18 Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 (edited) sliter med å få lest meldinger og tidligere meldinger i innboksen Edited July 2, 2015 by Lasse18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truttofil Posted August 9, 2015 Report Share Posted August 9, 2015 Jeg har samme problem som Lasse18 beskriver : kommer meg ikke inn i innboksen! Drøyt irriterende når jeg ser jeg har en ulest melding der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helgev Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Knappen med vis nytt innhold fungerer ikkje, verken på ipad eller pc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helgev Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Fungerer fremdeles ikkje på ipad..tips til korleis ein kan få det til å fungere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Sjekk innstillinger og utseende og nederst på siden. Fullversjon på innstillinger , og nettbrett på utseende. Da fungerer det på ipad og telefon(sony) Hos meg hvertfall..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helgev Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Funkar ikkje sjølv om eg endrar på dei 2, verken på ipad el iphone.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamson Guru Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Hvordan kan jeg "snu" d jævla profilbilde ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Syversen Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Hvordan kan jeg "snu" d jævla profilbilde ? Jeg synes det ser helt normalt ut jeg Kim.Det er slik jeg husker deg fra siste fisketur. Hva med å slette det og legge inn bildet på nytt da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamson Guru Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Jeg synes det ser helt normalt ut jeg Kim.Det er slik jeg husker deg fra siste fisketur. Hva med å slette det og legge inn bildet på nytt da. Hehe, takk for den Tom. Jeg har prøvd alt mulig, men denne padden vil ikke være på lag i dag. På den annen side så er jo det meste med meg opp ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanntur Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Mulighet å kunne slette inholdet du har skrevet selv i til salgs/byttes seksjonen. Obligatorisk geografisk lokasjon når man legger inn noe til salgs. Ved å legge noe til salgs må det oppgis hva som blir solgt og ikke "PM for liste" 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Finnerud Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Mulighet å kunne slette inholdet du har skrevet selv i til salgs/byttes seksjonen. Obligatorisk geografisk lokasjon når man legger inn noe til salgs. Ved å legge noe til salgs må det oppgis hva som blir solgt og ikke "PM for liste" og INGEN facebook eller finn.no linker... dvs man må gjøre det lett for ALLE å legge inn bilder 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Skundberg Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Hei. Jeg kommer ikke lenger inn i forumet med Tapatalk. Er support for dette tatt bort? Midlertidig? Eller skal jeg vente noen uker med å spørre til dere kommer ordentlig på beina igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Innlogging via Facebook har vel ikke funket på et par år minst, men det blir vel lite aktuelt å rette på om man kun skal ha innlogging med faktisk navn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Bjørklund Pettersen Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Ser det er flere nye og aktuelle spørsmål i tråden. Det jobbes med mye av mange nå, og vi må få komme tilbake på disse spørsmålene, så fort det er mulig å se nærmere på løsninger. Ronny. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
123oyvind Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 (edited) Hei, Nye designet er ganske buggy på mobilen. Kutter 2/10 del av siden. Får ikke sett all teksten i tråden. Eller menyen på høyre side. På Samsung Galaxy S5 Til info :-) http://m.imgur.com/DU2ETvk Edited December 8, 2015 by Øyvind Lotten Westrum 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 (edited) Hei, Nye designet er ganske buggy på mobilen. Kutter 2/10 del av siden. Får ikke sett all teksten i tråden. Eller menyen på høyre side. På Samsung Galaxy S5 Til info :-) http://m.imgur.com/DU2ETvk Blir det bedre dersom du går nederst på forumforsiden, velger Endre utseende og så velger Nettbrett eller IP.Board Mobile? Tipper det er de foreløpig som er mest klargjort for håndholdte enheter...? Edited December 13, 2015 by Espen Ørud Link to comment Share on other sites More sharing options...
123oyvind Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Blir det bedre dersom du går nederst på forumforsiden, velger Endre utseende og så velger Nettbrett eller IP.Board Mobile? Tipper det er de foreløpig som er mest klargjort for håndholdte enheter...? De har fiksa det alt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
123oyvind Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Er det mulig å sette en annen maks størrelse på bilder? Hvis man legger inn bilder med .[ img ]. kommandoen blir bildene veldig store. Virker som om den automagisk kjører 100% av bredden som er tilgjengelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simen corneliussen Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Hei! Er det meningen at ting nå står på engelsk? + copy/paste og sitat knappen virker ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Hei! Er det meningen at ting nå står på engelsk? + copy/paste og sitat knappen virker ikke Helt nederst på siden kan du velge språk. "+ copy/paste og sitat knappen virker ikke" Funker hos meg.... Eirik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts