Gå til innhold

Vil vi ha JB tilbake?


Lillevann

Vi vil ha JB tilbake!  

54 stemmer

  1. 1. Vil vi ha JB tilbake?

    • Ja, jeg vil ha JB tilbake snarest mulig!
      40
    • Nei, jeg er en elendig fluefisker og føler meg underlegen når autoriteter som JB deltar på forumet.
      14


Anbefalte innlegg

Betyr det at du er tilbake, JB, eller føler du at tiden ikke er helt moden riktig ennå?

 

Nei, jeg er slettes ikke tilbake, men dette er et skritt i riktig retning. Skulle gjerne sett flere stemmer, og at det tippet over 80%. Men, men, hva kan man forvente i et land der misunnelse og jantelov står så høyt i kurs som i dette nisselandet!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg får stadig mail, postkort og brev fra folk verden rundt, hvor de ytrer sin bekymring for at JB ikke lenger er disponibel når de lurer på noe, og jeg kan ikke annet enn å dele deres bekymring.

Selv kjører jeg på med både trusler og smiger for å lokke JB på banen, og akter ikke å gi meg med det første !

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok klikka for JB. Jeg mailet med ham senest i går kveld og ble bekymret. Han gratulerte riktignok med nettsidene, men klarte ikke dy seg. Hans slette kommentar var: Kommer til å stikke innom av og til for å se hvordan det går med deg og denne galskapen

 

–Får kontakt med fluefiskere fra hele verden gjennom rakkenes.com, sa jeg.

 

JB svarte, og vedla et bilde: Akkurat som han her?

 

Unknown_zpscvi6ktw8.jpeg

 

 

Jeg tror ikke dere vet hva dere ber om, når dere nå ber på deres knær

 

mvh

LA8PV

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...