Rune Stokkebekk Posted May 3, 2016 Report Posted May 3, 2016 Her er litt nytt på framsiden. Vulgatafisket nærmer seg, har du ikke bunkret opp med fluer så finner du bra tips her!http://www.fluefiskesiden.no/artikler/fire-favoritter-til-vulgatafisket/ 19
Pål Hedenstad Posted May 3, 2016 Report Posted May 3, 2016 Storsinnet av Robert å publisere dette på FFS. Dette kunne han fått betalt for i en av magasinene. Her ligger det en del vesentlig informasjon om en leser grundig. Flere betraktninger her som er "fasit". 9
Truls Posted May 3, 2016 Report Posted May 3, 2016 (edited) Bare å takke de som bidrar! Det setter jeg veldig pris på, spesielt siden jeg skal i gang med å lære meg mer om det som skjer i skogens vann. Mye gode artikler som skal 'pugges' Edited May 3, 2016 by Truls H. Johnsen 3
Ronny Bjørklund Pettersen Posted May 3, 2016 Report Posted May 3, 2016 Det er dette som skaper den atmosfæren som de fleste av oss ønsker her inne. Artikler om hva hvor og hvorfor. Stor cred til både Rune med sin "mygg artikkel" og nå Robert med en Vulgata innfo, som er å regne som reine straffesparket inn i den sessongen som venter oss. Takk! :-) 3
Olav Haug Posted May 4, 2016 Report Posted May 4, 2016 Nydelig info! Savner kun ei flue - Gooslingen! 2
André_Brµn Posted May 4, 2016 Report Posted May 4, 2016 Bra artikkel. Jeg digger disse fluene her i artikkelen
Ronny Bjørklund Pettersen Posted May 5, 2016 Report Posted May 5, 2016 Motivasjon Robert.. Ren motivasjon.. Var bare å begynne. 6
Marius B Posted May 5, 2016 Report Posted May 5, 2016 Nydelige fluer Ronny :-) Morsomt å se at artikler inspirerer andre. Dette smitter over igjen til enda flere. Jeg også ble inspirert av Robert og må binde klare noen vulgiser :-) Nå er vel jeg litt vel partisk, men jeg vil påsta at den artikkelen til Robert der, er bedre enn alt som er skrevet i diverser tidsskrifter om fluefiske de siste 10 årene. :-) Iallefall innenfor fluefiske i stillevann etter brunørret. :-) 6
Recommended Posts