Jump to content

Elvefiske 2024

Recommended Posts

Tatt andre tur til lokalelva i år. Den første var tilbake til starten av mars med temp i vann på 4 grader. Da var det stille og rolig. I går var temp 5C og selv am det var alt for mye vann (der jeg vanligvis står med vann opp til hofta vadet jeg opp til bryst. Fikk en fin harr gitt lokasjon eg en liten superivrig ørret. Begge på point flue nederst i vannlaget, en svart perdigon med søl tungsten som minner på fjærmygg.

• Like 4

• 1 month later...

Dette ble postet i «stiilevannsfiske 2024».Det ble feil,så jeg legger den i «riktig kurv»nå.

Elv som huser kun ørret,befinner seg i Åfjord.Flott og delvis skyet vær med 13 grader i lufta.Lite vakkaktivitet.Det blåser en del,så det er sikkert grunnen.Det blir blindfiske med mye forskjellig.Er ukjent i denne elva,så det blir å prøve seg frem og bli litt kjent.Har fisket kun en gang tidligere i denne elva.Fikk en ørret på 1,2 kg.Kilosgrensa er nådd👍.Wollybuggern fungerte,igjen…

IMG_0816.jpeg

IMG_0820.jpeg

Edited by Stig Gaarden
  • Like 2

Stig Gaarden skrev (17 minutter siden):

Dette ble postet i «stiilevannsfiske 2024».Det ble feil,så jeg legger den i «riktig kurv»nå.

Elv som huser kun ørret,befinner seg i Åfjord.Flott og delvis skyet vær med 13 grader i lufta.Lite vakkaktivitet.Det blåser en del,så det er sikkert grunnen.Det blir blindfiske med mye forskjellig.Er ukjent i denne elva,så det blir å prøve seg frem og bli litt kjent.Har fisket kun en gang tidligere i denne elva.Fikk en ørret på 1,2 kg.Kilosgrensa er nådd👍.Wollybuggern fungerte,igjen…

IMG_0816.jpeg

IMG_0820.jpeg

IMG_0820.jpeg

IMG_0816.jpeg

• Like 6

• Create New...