Gå til innhold

Inspirasjonstråd --> Hva binder du?


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

noen som har bundet "pyntefluer" før!? :rolleyes:

 

Kjæresten til pappa så pyntefluer, fjær som var bundet på nåler og kjeder i ett design blad.... og selvfølgelig fikk jeg jobben med og binde noen.

 

 

forslag? eller link til en side

 

hæ? skal kjerriga ha det på seg? kan kjøpe billig ræl på hennes eller cubus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bundet "pyntefluer" før!? :rolleyes:

 

Kjæresten til pappa så pyntefluer, fjær som var bundet på nåler og kjeder i ett design blad.... og selvfølgelig fikk jeg jobben med og binde noen.

 

 

forslag? eller link til en side

 

hæ? skal kjerriga ha det på seg? kan kjøpe billig ræl på hennes eller cubus

 

 

... ikke vet jeg :rolleyes:;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sikkert ha det i øra ;D  du får kjøpt spesielle "kroker" som brukes til pyntefluer, men det er først og fremst laksefluer man tenker på da, ihvertfall det jeg har sett pyntefluekroker til hos Jarle og Bjørnar..  var forresten en som hadde en tråd her med hanske/fortom og noen kroker, mener å huske han solgte en pyntefluekrok der sammen med de andre krokene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bundet "pyntefluer" før!? :rolleyes:

 

Kjæresten til pappa så pyntefluer, fjær som var bundet på nåler og kjeder i ett design blad.... og selvfølgelig fikk jeg jobben med og binde noen.

 

 

forslag? eller link til en side

 

hæ? skal kjerriga ha det på seg? kan kjøpe billig ræl på hennes eller cubus

Dette må da være en av de enkleste måte å skaffe seg litt goodwill på og etter som man aldri vet når man får bruk for å ta litt av den "kontoen", så ta det som en utfordring Lasse. Damer er litt anderledes laga enn oss når det gjelder slike ting. Har bodd sammen med fem damer i flere år, kona, mine døtre og hennes døtre, så jeg har litt erfaring. :D :D

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er andre flueboks snart fylt opp ;D JA er rotete, og mye rart, men er litt i manko på fluebokser(har bare to) dette er i alle et bilde på hvor landet ligger, eller hva det nå heter.

 

gleder meg til å teste ut til våren ;D ;D

 

Mye bra her. Du kommer til å fange mange fisker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...