Gå til innhold

Nyeste alt om fiske


Robin Fjelldal

Anbefalte innlegg

Artikkeler som den om myggfiske er akkurat hva jeg ønsker meg av fluefiske-relaterte blader (ikke at AoF er det, da)  8)

Lærerikt og interessant, og da blir det bra !

Hadde det kommet fluefiskeblader der stoff som dette var mer regelen enn unntaket, da skulle jeg vært en glad kjøper  :D

Tilbake til bindestikka . . .  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Likte godt den der gitt....Dette er jo mitt felt inne fluefiske og . Det finnes jo ikke elver i nærheten, så det blir mest myggfiske på stille vann her i gården. Alle de fluene der som flyter er flott lesing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt den der gitt....Dette er jo mitt felt inne fluefiske og . Det finnes jo ikke elver i nærheten, så det blir mest myggfiske på stille vann her i gården. Alle de fluene der som flyter er flott lesing :D

Alle fluene som flyter der gir fisk under de rette forholdene, de som synker gir alltid + enda større fisk  ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt den der gitt....Dette er jo mitt felt inne fluefiske og . Det finnes jo ikke elver i nærheten, så det blir mest myggfiske på stille vann her i gården. Alle de fluene der som flyter er flott lesing :D

Alle fluene som flyter der gir fisk under de rette forholdene, de som synker gir alltid + enda større fisk  ;D

Og det betyr så fantastisk lite i den store sammenhengen :):) :D Takk for flott artikkel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...