Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

hahahaha....her snakker vi rock`n roll - eldste mann i dette lauget er 15 år gammel, og opptaket er gjort året 1991. Jakobsen sjøl på sang....... - yngste mann gikk i sjette klasse og  er nå gitarist i et av norges mestspillende danseband....

jaggu er det mye rart man skal finne på youtuben

Veldig bra RoyO. Dette er musikk som gjør at jeg umiddelbart blander meg en stiv pjolter, og løsner slipsknuten!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha....her snakker vi rock`n roll - eldste mann i dette lauget er 15 år gammel, og opptaket er gjort året 1991. Jakobsen sjøl på sang....... - yngste mann gikk i sjette klasse og  er nå gitarist i et av norges mestspillende danseband....

jaggu er det mye rart man skal finne på youtuben

Veldig bra RoyO. Dette er musikk som gjør at jeg umiddelbart blander meg en stiv pjolter, og løsner slipsknuten!  <<l

Er det Tungvågen du har med deg der Roy Ole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå daua kaninen åsså i går :'( :'( :'( :'( :'(

Sorgen er tung å bære, må ty til en Mariuslåt nå.

Jeg foreslo å hiven i en grøft, men ble nedstemt. :D Jeg tenkte kråkemat :o :o

Midlertidig stedt til hvile i fryser'n, den skal begraves til våren ifølge sneipen.

La oss alle ta et glass rødvin til minne om Dennis.

ppparty ppparty partyparty partyparty

Fælt å le av slikt, men jeg holder på å le på meg hjerteinfarkt her, slik du ordlegger deg  ;D ;D  ;D

Her har du noe annet å le av åsså ;D ;D ;D

Vært mye rart med bil osv osv osv og kaninen ;D.

Kona lo godt av love from toten så begynner det plutselig å dryppe fra taket i innergangen.

Har et enkelt spørsmål akkurat nå, kan man kjøpe flaks eller noe som motvirker motgang? ;D ;D ;D

Godt man har smilefjes på ffs for nå begynner jeg å bli lei ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=awMkP6OYrmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noe annet å le av åsså ;D ;D ;D

Vært mye rart med bil osv osv osv og kaninen ;D.

Kona lo godt av love from toten så begynner det plutselig å dryppe fra taket i innergangen.

Har et enkelt spørsmål akkurat nå, kan man kjøpe flaks eller noe som motvirker motagang ;D ;D ;D

Godt man har smilefjes på ffs for nå begynner jeg å bli lei ;D ;D ;D

Du er skikkelig i døtten nå om dagen skjønner jeg, Robert . . . Huff & huff, du får være glad det ikke er fiskesesong, ellers hadde du vel fått lide der også  :'(

Du har min dypeste medfølelse  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yooooohoooooo ;D ;D ;Dppparty ppparty

Jeg er nå sååååååååååååååå fornøyd med at jeg fikk en god pris på en bil jeg likte godt , men må kvitte meg med ;)

R.i.P Peugeot 807(sorry staffan, vet du liker ;D)

Trur han selger'n synes jeg var litt merkelig, blidere kunde og mere skryt av jobben sin har han vel sjelden fått <<l

Glemt er min 15 år gamle polerte Astra som døde brått forrige uke.

Kaninen skal få en grandios begravelse til våren. Yeah right ;D

Ny vifte er på plass på loftet av den nette sum 3...  .-

Vannlekasjen utsetter vi til våren den åsså, da jeg kjenner en dyktig maler.

At jeg fulgte  Ruffens "gode" råd om kontraktskriving before the end of the world 21.12.12 var en liten økonomisk set back ;D

Uansett, nå blir det hvit perlemor og 0000000000 km stand i slutten av januar.

At jeg må slutte å drikke øl, vin og alt som er alkoholrelatert + slutte å snuse og pule blir en smal sak. Jeg har jo nå bunnløs gjeld, og ønsker ikke å møte kemneren i døra hjemme... Eller vent, pule - det er jo gratis. Hurra!!!  aaapplaus aaapplaus aaapplaus aaapplaus partyparty partyparty

Ps. jeg skal aldri mobbe 1,3 liters Corolla ever again, thx min skjønne vakre svigermor for lån, du er best <<l:-*

Måtte grave i noe forhudsstrekkende musikk ;D

Gammel , men nå er det party på Prompen <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...