Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Var du i farta igår Tom ;D:-*

Nok musikk frem til julaften her nå <<l Takk :-*

Ble vel ei drøy flaske rødvin - men det er mer enn nok for meg som du veit. ;D

Skal ikke si noe jeg ;D Mulig det blir noen låter når jeg er ferdig med Jan Erik sine bidrag <<l

Fortsetter litt tel je Robban ;)

In Flames - Reroute To Remain  <<l

Dæven den var fet Jan erik, digger <<l må høre på engang til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for siste bidrag åsså Jan erik. Er i en musikalsk bakevje om dagen og ikke særlig oppfinsom der må jeg inrømme.

Du må bare dra med deg Lars og tvangsinvitere meg på en tur til sommeren. Trur det kunne blitt helt ok ;D ;D ;D ;D ;D

Takk for musikk.

Jeg må høre på Adele akkurat nå i skjul eller så hiver ruffen seg i bilen og smekker meg på fingra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for siste bidrag åsså Jan erik. Er i en musikalsk bakevje om dagen og ikke særlig oppfinsom der må jeg inrømme.

Du må bare dra med deg Lars og tvangsinvitere meg på en tur til sommeren. Trur det kunne blitt helt ok ;D ;D ;D ;D ;D

Takk for musikk.

Jeg må høre på Adele akkurat nå i skjul eller så hiver ruffen seg i bilen og smekker meg på fingra ;D

Tur skal bli Robban  <<l;D<<l Lars å je har sydd om en vadejakke tel tvangstrøye så du bør itte føle deg trygg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for siste bidrag åsså Jan erik. Er i en musikalsk bakevje om dagen og ikke særlig oppfinsom der må jeg inrømme.

Du må bare dra med deg Lars og tvangsinvitere meg på en tur til sommeren. Trur det kunne blitt helt ok ;D ;D ;D ;D ;D

Takk for musikk.

Jeg må høre på Adele akkurat nå i skjul eller så hiver ruffen seg i bilen og smekker meg på fingra ;D

Tur skal bli Robban  <<l;D<<l Lars å je har sydd om en vadejakke tel tvangstrøye så du bør itte føle deg trygg ;)

Hei Jan erik.

Jeg føler meg en smule uvell når jeg skriver dette ;D.

Jeg kan jo liksom ikke sitere deg som jeg ikke kjenner på samme måte som andre her inne.

Når jeg taster med ørreten,Tony, herr brun og lars, gisle og ruffen og og osv osv så er jo ord som puling osv ikke i sjangeren  ord jeg nøler å bruke ;D

Nå har jeg allerede falt ut og du skal ikke bli sint fordi jeg falt ut før deg ;D ;D ;D ;D

Har ikke stort til liv denne karen ;D , men noe jeg setter pris på er gutta her inne og spesielt i denne tråden.

Nå får jeg sikkert svinebank av ruffen , men liker dette akkurat nå da jeg er i modus for å bevege meg ned å tilfredstille den evigmasene saken noen kaller kone,.

Nå blei hu sint med et smil om munnen ;D

Ruffen: Eat your heart out ;D ;D ;D

Spesiallåt til ruffen ;D ;D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for siste bidrag åsså Jan erik. Er i en musikalsk bakevje om dagen og ikke særlig oppfinsom der må jeg inrømme.

Du må bare dra med deg Lars og tvangsinvitere meg på en tur til sommeren. Trur det kunne blitt helt ok ;D ;D ;D ;D ;D

Takk for musikk.

Jeg må høre på Adele akkurat nå i skjul eller så hiver ruffen seg i bilen og smekker meg på fingra ;D

Tur skal bli Robban  <<l;D<<l Lars å je har sydd om en vadejakke tel tvangstrøye så du bør itte føle deg trygg ;)

Hei Jan erik.

Jeg føler meg en smule uvell når jeg skriver dette ;D.

Jeg kan jo liksom ikke sitere deg som jeg ikke kjenner på samme måte som andre her inne.

Når jeg taster med ørreten,Tony, herr brun og lars, gisle og ruffen og og osv osv så er jo ord som puling osv ikke i sjangeren  ord jeg nøler å bruke ;D

Nå har jeg allerede falt ut og du skal ikke bli sint fordi jeg falt ut før deg ;D ;D ;D ;D

Har ikke stort til liv denne karen ;D , men noe jeg setter pris på er gutta her inne og spesielt i denne tråden.

Nå får jeg sikkert svinebank av ruffen , men liker dette akkurat nå da jeg er i modus for å bevege meg ned å tilfredstille den evigmasene saken noen kaller kone,.

Nå blei hu sint med et smil om munnen ;D

Ruffen: Eat your heart out ;D ;D ;D

Spesiallåt til ruffen ;D ;D

.

Hei, hei Robban!

Nå har jo du ramset opp noen av de gutta som jeg har kontakt/vanker med, så jeg tror du itte skar vara redd for å skyte fra hofta når det gjelde meg. Og je føler at jeg kjenner deg bittelitt ;) Trur je nevte det for deg når vi var på Skogsborg at vi måtte få til en tur sammen, og edrue som vi var da ;D så var vi begge enige om det :)

Og når det gjelder denne tråden, så er det jaggu mye bra musikk som blir lagt ut <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bedre Purple sin Perfect Stranger... ;D

Legger ut en av gode gamle Mahalia. God Jul!

Det gjør jeg åsså ;);D

Fant noe annet da som min Vanessa Mae elskende bror kommer til å få reisning av. Stakkars kona hans når han hører denne dama.

Han kommer til å ta helt av den stakkaren ;D ;D ;D ;D ;Diiinnocent iiinnocent

Litt kuul den første videon med dansinga mot sin egen skygge.

Jada jeg er rar ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bedre Purple sin Perfect Stranger... ;D

Legger ut en av gode gamle Mahalia. God Jul!

Det gjør jeg åsså ;);D

Fant noe annet da som min Vanessa Mae elskende bror kommer til å få reisning av. Stakkars kona hans når han hører denne dama.

Han kommer til å ta helt av den stakkaren ;D ;D ;D ;D ;Diiinnocent iiinnocent

Litt kuul den første videon med dansinga mot sin egen skygge.

Jada jeg er rar ;D ;D

Very nice.. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...