Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Litt bunnmeite i raggtjernet hennes hadde ikke vært meg imot  <<l

Kan nok engang ikke understrek viktigheten av denne tråden. Jeg har prøvd å drikke mere rødvin pga helse, men trur ikke det funker.

Noe som funker er derimot en god latter og et godt smil. Det er noe det ikke er mangel på her inne Stian ;D ;D ;D

Det lille smilet om munnen er viktig for helsa kontra irritasjon i en eller annen utstyrstråd.

Nå er jeg lei fløtemusikk og slenger inn et bidrag for oss gutta som dropper mormyrska  og like gjerne slenger ned en 30 cm shad jigg i hølet.

Farger er uinteressant, jeg tenker form og ikke fisking, men litt usikker hvordan det blir mottatt , tanken har streifet meg da;D. ;D ;D ;D

http://rovfiskjeger.blogspot.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare legge til denne engang til ;D

Vet det blir for mye av meg i denne tråden men sånn er det bare rrrules

Nå er faktisk alt på stell og helt uinterresant for dere  <<l, men dette er så rytmeskapende at jeg tar meg friheten engng til.

Reprise: ;D

Jeg hadde gitt opp alt for spille gitar på denne måten, jaa selv Ingunn :-[;D ;D

Nå trur jeg at jeg må småsnike meg i armhulen til min dronning.

Vanlig grå topp og lyseblå superundertøy er supersæksy. Spesielt da sømmene i buksa er som et skattekart ;D

Nok av meg som jeg skrev, min favoritt tråd .

God jul cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra musikk dere hører på.

Samt musikk - som er mindre bra.

Det jeg lurer på:

Er det noe som heter grep/noter ang. metallica?

Ganske straighte saker. For de gutta går det i moll  ;D ;D Ref: De kjenner til to stemninger - glad eller trist  :rolleyes:

Ikke noen kjent skala for disse gutta som heter dorisk eller miksolydisk akkurat  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...