Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jeg har musikksmak i alle retninger. Denne er også kul syntes jeg!

Du trenger å komme deg ut blandt folk!

Huff, for noe drit!

Finns ikke folk å oppdrive her jeg bor  ;D

Robban - skjønner ikke hva du babler om  ??? Historie  ??? Skjønte ikke en dritt av det han sang om jeg  ;D

Du skal alltid være så vanskelig du når jeg ikke er i posisjon til å komme med et bedre svar ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til Ingunn - bruk fjøra på pungen, funket bedre enn ryggen! Lykke til  <<l

Nå må du slappe av. har ikke pc på soverommet ;D ;D ;D

Gnukking på pung kommer nå, når jeg logger meg av. Og lampa inneholder fjær av alle fugler ;D ;D ;D ;D ;D

Biot er godt for pungen sies det <<l;D ;D ;D

ops logget av gitt ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke musikksmaken til Ingunn, men på disse kanter bruker denne få fart på påfuglfjøra  ;D

Måtte logge på igjen av vente på svar og at vi må jo skru av lyset i toppetasjen.( ;D ;D, mente 1. etg  ;D)

Ingunn ba meg svare:

Dette gir fart i påfuglfjæra og div andre ting  hos meg. Det du la ut blir for soft 8) 8)

Nå logger jeg meg av , hvis du skjønner hva jeg mener ppcrazyeyesssscared ssscared ssscared ssscared

Mvh

Robban iiinnocent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke musikksmaken til Ingunn, men på disse kanter bruker denne få fart på påfuglfjøra  ;D

Er det elske du mener? Må være det med dette grapset. Å elske er jo ikke noe gøy. Det er puling som gjelder!

Jeg prater om KILING AV PUNG MED PÅFUGLFJØR!! Det mest romantiske som finnes. Da må man selvsagt ha noe musikk som passer. >:(

Selvsagt setter jeg på noe mer spenstig når det går over til pulings  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke musikksmaken til Ingunn, men på disse kanter bruker denne få fart på påfuglfjøra  ;D

Er det elske du mener? Må være det med dette grapset. Å elske er jo ikke noe gøy. Det er puling som gjelder!

Jeg prater om KILING AV PUNG MED PÅFUGLFJØR!! Det mest romantiske som finnes. Da må man selvsagt ha noe musikk som passer. >:(

Selvsagt setter jeg på noe mer spenstig når det går over til pulings  ;D

Som dette? Fin takt for det du nevner. Bare å føle musikken og gi på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke musikksmaken til Ingunn, men på disse kanter bruker denne få fart på påfuglfjøra  ;D

Er det elske du mener? Må være det med dette grapset. Å elske er jo ikke noe gøy. Det er puling som gjelder!

Jeg prater om KILING AV PUNG MED PÅFUGLFJØR!! Det mest romantiske som finnes. Da må man selvsagt ha noe musikk som passer. >:(

Selvsagt setter jeg på noe mer spenstig når det går over til pulings  ;D

Som dette? Fin takt for det du nevner. Bare å føle musikken og gi på

Funker nok den. Denne er bedre. Litt småkiling først og deretter rett på sak http://youtu.be/w2uOW8rmxu8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det har blitt for dumt hele greia.

Orker  ikke mere , vil ikke mere , har ikke noe mere å fare med. Alt blir bare tull  >:(fra nå.Det har bare vært tull fra start til ende og det er ikke bra.

Takk til de viktigste , alle her.

Takk for meg.

Ops, litt mye rødvin i går, skjønner jeg  :rolleyes:

Livet ser litt lysere ut i dag, Ingunn har lovt meg Mexico-tur når jeg har råd (blir sannsynligvis leeeenge til, men still... Æsj, alt er dritt igjen og så jævlig mye snø a gitt >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet ser litt lysere ut i dag, Ingunn har lovt meg Mexico-tur når jeg har råd (blir sannsynligvis leeeenge til, men still... Æsj, alt er dritt igjen og så jævlig mye snø a gitt >:(

Fatt mot, Robert ; Jeg lover deg tur på mjøsa med isfiske, når du måtte ønske !

Det er mitt gavekort til deg i år, så får andre prøve å friste med mexico, new zealand, og hva det måtte være . . . Her gjelder det å holde en viss form for bakkekontakt  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har henta meg inn igjen nå etter forrige gang jeg var her ;D ;D

Et godt råd:

Når man har drukket 12 halvlitere og 3-4 glass vin og nettop har lagd rødvinsmarinade til reinsdyrsteika.

Ikke drekk opp resten av den nyåpna rødvinsflaska <<l

Da skjer det rare ting inni hodet :rolleyes: ::).

P.S Reinsdyrsteika ble god <<l

Hadde Lars vært her nå så hadde jeg vel fått rare ting i hodet ;D ;D Sorry Lars, kommer med noe du liker senere <<l

Var ok nå

http://www.youtube.com/watch?v=5xH5AW6J_vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...