Gå til innhold

FangeTV:


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

takker så mye for tilbakemeldingene Helge, Ronbert og Willy. veldig hyggelig.

Er for tiden norpå og fisker og koser meg. Har tilbragt dagen med en hyggelig Jazzmann ;). Stor fisk ble fangen og stor fisk ble skremt. Skremmingen sto jeg for ;D

God fiskesommer

Gisle

Takk for i går, Gisle. Superhyggelig! Kikket gjennom opptakene nå, og det ser veldig fint ut. Du er stødig på labben :D

Den svære i bakevja tar du i dag (hvis du ikke har fått den allerede, da;)

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 333
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

takker så mye for tilbakemeldingene Helge, Ronbert og Willy. veldig hyggelig.

Er for tiden norpå og fisker og koser meg. Har tilbragt dagen med en hyggelig Jazzmann ;). Stor fisk ble fangen og stor fisk ble skremt. Skremmingen sto jeg for ;D

God fiskesommer

Gisle

Takk for i går, Gisle. Superhyggelig! Kikket gjennom opptakene nå, og det ser veldig fint ut. Du er stødig på labben :D

Den svære i bakevja tar du i dag (hvis du ikke har fått den allerede, da;)

Tvi tvi!

Det er typisk det etter en uke med drittvær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye for tilbakemeldingene Helge, Ronbert og Willy. veldig hyggelig.

Er for tiden norpå og fisker og koser meg. Har tilbragt dagen med en hyggelig Jazzmann ;). Stor fisk ble fangen og stor fisk ble skremt. Skremmingen sto jeg for ;D

God fiskesommer

Gisle

Takk for i går, Gisle. Superhyggelig! Kikket gjennom opptakene nå, og det ser veldig fint ut. Du er stødig på labben :D

Den svære i bakevja tar du i dag (hvis du ikke har fått den allerede, da;)

Tvi tvi!

kult at det ble noe brukanes. :) fikk forøvrig bakevjefisken i kveld. den var 1,5 kg. litt tynn. den store i nedkant av kulpen så jeg ikke noe til. men i morgen er det atter en dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Takk for det Jens.

Nå var vel ikke dette så veldig til fjonge saker, men en grei dokumentasjon av hvordan fisket her nede KAN være. Har ikke fått fisk på 4-5 dager nå pga råtne forhold, men satser på at det skal være mulig å lure en fisk eller to i morra.

Driver forøvrig å redigerer på en annen snutt her, som kan bli ganske kul...

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Glemte å legge ut denne her i denne tråden, men sikker noen som har fått den med seg alikevell. men her er litt bilder fra en dag i hutrende sludd og regn. vi frøys så djevelsk på fingrene at kompisen ikke klarte å holde sveiva på snella, der av "My pain is self chosen"

http://www.youtube.com/watch?v=2qSUEj_kHmU&feature=g-crec-u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok beliggenheten som gjør det. Er ingen ting som stenger for lavtrykkene som kommer sigende opp fra Antarktis. Husker fra turen til Melbourne i 2005. Fem grader og regn, og bare kort shorts og sommerskjorte. Dagen før oppe i Snowy Mountains hadde vi over 30 grader i 1600 meters høyde.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...