Gå til innhold

FangeTV:


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 333
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fabelaktig igjen Gisle. Du formidler langt mer enn selve fluefisket og det jeg har sett fra deg hittil går utenpå alt annet jeg har sett av fluefiskefilmer. Jeg hadde stått langt frem i kjøpskøen om du snekra sammen 45-60 minutter ;D

Hald fram som du stevner!

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp

Skramla sammen litt klipp fra fjordåret, håper årets sesong byr på like mange spennende opplevelser.

https://vimeo.com/43352780

Gisle

Trur det er 6-7 gangen jeg ser på dette. Har egentlig gitt meg selv forumsnekt, men måtte igjen si, se på denna Ingunn. Hu sa, har jo sett den Robert, ja men se ordentlig på stemmningen nå sier jeg så du skjønner hvorfor jeg flyr avgårde.

Slapp av Robert jeg skjønner <<l

Mest perfekte klippet med musikk og hele sullamitten jeg kan tenke meg. Jeg blir faktisk helt lam i kroppen når jeg ser på det. Dere får bare le , men sånn er det :D

Takk for ikke bare engang, men mange ganger og flere som er på vei, tusen takk Gisle <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dritfint klipp dette, Gisle. Skikkelig råfint  :)

Robban: Kult at dere har bestilt inn mange Ørretboms 5-filmer til butikken deres. Thanks.

Tilbake til Gisle: Han mistenker jeg har

mange gode "lureplasser"  ;D Det har blitt gjort

noen "glides" gjennom åra her av deg vil jeg tro, Gisle  <<l Kult  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp

Skramla sammen litt klipp fra fjordåret, håper årets sesong byr på like mange spennende opplevelser.

https://vimeo.com/43352780

Gisle

Trur det er 6-7 gangen jeg ser på dette. Har egentlig gitt meg selv forumsnekt, men måtte igjen si, se på denna Ingunn. Hu sa, har jo sett den Robert, ja men se ordentlig på stemmningen nå sier jeg så du skjønner hvorfor jeg flyr avgårde.

Slapp av Robert jeg skjønner <<l

Mest perfekte klippet med musikk og hele sullamitten jeg kan tenke meg. Jeg blir faktisk helt lam i kroppen når jeg ser på det. Dere får bare le , men sånn er det :D

Takk for ikke bare engang, men mange ganger og flere som er på vei, tusen takk Gisle <<l <<l

takk for de hyggelige ordene Robert.  :)

Årets store glaid starter på Lørdag med Rubenmann. så da skal både gamle kassiske steder og et par nye sjekkes ut. Kameraet er med, så får vi se hva denne sesongen har og by på

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp

Skramla sammen litt klipp fra fjordåret, håper årets sesong byr på like mange spennende opplevelser.

https://vimeo.com/43352780

Gisle

Trur det er 6-7 gangen jeg ser på dette. Har egentlig gitt meg selv forumsnekt, men måtte igjen si, se på denna Ingunn. Hu sa, har jo sett den Robert, ja men se ordentlig på stemmningen nå sier jeg så du skjønner hvorfor jeg flyr avgårde.

Slapp av Robert jeg skjønner <<l

Mest perfekte klippet med musikk og hele sullamitten jeg kan tenke meg. Jeg blir faktisk helt lam i kroppen når jeg ser på det. Dere får bare le , men sånn er det :D

Takk for ikke bare engang, men mange ganger og flere som er på vei, tusen takk Gisle <<l <<l

takk for de hyggelige ordene Robert.  :)

Årets store glaid starter på Lørdag med Rubenmann. så da skal både gamle kassiske steder og et par nye sjekkes ut. Kameraet er med, så får vi se hva denne sesongen har og by på

Gisle

Lykke til dere. Ikke glem kameraet nei. Vi må ha noe fangetv til vinteren 8)

Kan du ikke ta en tlf underveis? Det er så morro å høre litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp

Skramla sammen litt klipp fra fjordåret, håper årets sesong byr på like mange spennende opplevelser.

https://vimeo.com/43352780

Gisle

Trur det er 6-7 gangen jeg ser på dette. Har egentlig gitt meg selv forumsnekt, men måtte igjen si, se på denna Ingunn. Hu sa, har jo sett den Robert, ja men se ordentlig på stemmningen nå sier jeg så du skjønner hvorfor jeg flyr avgårde.

Slapp av Robert jeg skjønner <<l

Mest perfekte klippet med musikk og hele sullamitten jeg kan tenke meg. Jeg blir faktisk helt lam i kroppen når jeg ser på det. Dere får bare le , men sånn er det :D

Takk for ikke bare engang, men mange ganger og flere som er på vei, tusen takk Gisle <<l <<l

takk for de hyggelige ordene Robert.  :)

Årets store glaid starter på Lørdag med Rubenmann. så da skal både gamle kassiske steder og et par nye sjekkes ut. Kameraet er med, så får vi se hva denne sesongen har og by på

Gisle

Skummelt, men jeg begynner faktisk å glede meg litt til vinteren  :rolleyes:

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser på denne en gang til jeg. Utvilsomt nok engang det beste noensinne. Ihvertfall nå da jeg bare kan drømme om dette.

Ikke lett å være mann å å snakke om følelser Gisle, men dette bringer meg dit jeg vil være.

Unnskyld gjentakelser, men sånn må det bare være.

Tusen, tusen , tusen takk <<l

Edit: den er så flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må vi vente til høsten på mer film?

ja, jeg er for opptatt med og fiske ;D

i tilegg har noen veldimenner rappa det meste av utstyret mitt så det har blitt smått med filming i sommer :'(

Det var da ikke noe særlig, Gisle . . . Ikke i det hele tatt  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...