Gå til innhold

Dere stemmer, jeg drar.


Hvor bør jeg dra denne helgen?  

70 stemmer

  1. 1. Hvor bør jeg dra denne helgen?

    • Rena
      39
    • Telemarkskysten (SØ og HA-fiske)
      13
    • Nordmarka m/bellyboat
      28


Anbefalte innlegg

Jeg har et luksusproblem!

Det er jo mye bra fiske rundt omkring og jeg klarer ikke bestemme meg.

Skal ha en tur lørdag til søndag med telting og fisking.

 

Alternativene er:

Rena - kanskje litt tidlig?

Telemarkskysten - Toggi, bjorni og gjengen drar jo masse HA og SØ der nede...

Nordmarka - litt regn på fredag + bellyboat + vulgata?

 

Altså: elv, kyst eller skogsvann.

 

Dere stemmer, og jeg drar dit det er flest stemmer lørdags morgen. Rapport kommer naturligvis....

NB - værforbehold. Jeg drar f.eks ikke til kysten hvis det er meldt kuling med katt og kanin i kastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Planen var ikke å bestemme hvor jeg skulle dra som deres utskremte reporter og informant, men hvor det er størst sjanse for å oppleve bra fiske.  Snakk om å utnytte en stakkars manns ærlige spørsmål til egen vinning og informasjon :D

Skamme dere....

 

Men, har man sagt A, så må man si B.

Dere stemmer, jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Nordmarka med belly boat. Vulgataen startet tidlig i år, men nå har det blitt litt kjøligere. Så jeg er litt spent på hva som egentlig skjer nå. Er vulgataen ferdig for i år, fortsetter vespertina'n? Vel, det kan jo du finne ut av...  ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hilsen en som har visninger i hue og ræva hele uka, hele helgen og til uka igjen!

 

Hvordan får du folk til å komme på slike visninger ? :rolleyes:, og hva kjennetegner kjøperene i dette markedet ?

 

Har uansett ingen problemer med å forstå at det er mer fristende med en fisketur til feks Rena.

 

 

Jeg stemmer Rena jeg Larserikm...mest fordi jeg synes du bør ha vært der ;)

 

Mvh

Rol fjF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: det klekket vulgata som bare det i dag.

 

Møkk....

 

Jaja, du skal se jeg treffer helt perfekt i Rena - årets første klekkinger med sulten ørret som angriper flua mi med dødsforakt.

 

Og siden jeg mistenker at dere sender meg til Rena ene og alene for egen vinnings skyld (les: rapport derfra) skal jeg uansett utfall juge så det renner av meg.  ;D  ;D  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: det klekket vulgata som bare det i dag.

 

Møkk....

 

Jaja, du skal se jeg treffer helt perfekt i Rena - årets første klekkinger med sulten ørret som angriper flua mi med dødsforakt.

 

Og siden jeg mistenker at dere sender meg til Rena ene og alene for egen vinnings skyld (les: rapport derfra) skal jeg uansett utfall juge så det renner av meg.   ;D  ;D  ;D

 

Det vil si at: du skriver du har fått mye fisk: du har ikke fått noe vi må vente litt før vi reiser

                du skriver du har ikke fått noe fisk: vi må se å komme oss opp  :D :D ;D ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...