Gå til innhold

Saludos fra Argentina/ Jurassic Lake


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Hallo, gutter!

En hilsen fra Odd & Andre i Argentina pa en sondag!

Her er det sommer og dritbra orretfiske. Haper vi kommer hjem til juleaften, og hvis ikke sa er det fortsatt sommer og dritbra orretfiske her  ;D

 

 

 

 

 

Fått noe ørret på tørt da, Andrè :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 


Fått noe ørret på tørt da, Andrè :D

Terje!


Nei, det var darlig med fisk pa tort ;D ;D ;D Saerlig i den lille krystallklare elva   ;D
Men nar vi først snakker om det, omtrent ingen som har vært i Jurassic Lake har vært høyt oppe i elva - og gud bedre for et fiske og en skjult hemmelighet.   :) Helt sykt. Men na reiser vi videre til NY.

 

Jo, Terje - det var bra tørrfluefiske også   <<l

 

web5DSC_0725.jpg

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 


Fått noe ørret på tørt da, Andrè :D
Terje!


 


Nei, det var darlig med fisk pa tort ;D ;D ;D Saerlig i den lille krystallklare elva  ;D


Hei igjen. Nå er vi hjemme. Det var kjempefiske med tørt i den elva (som Terje også alt visste via sms samme dagen jeg tok fisken he he  :)).
Her er et bilde av den største, på 5,6 kg med firer- stanga. Og grasshoppe.  :)
En for meg forholdsvis vanskelig fisk som krevde en 3-4 fluebytter og litt hodebry, men den var en heartbreaker da.


DSC_0849.jpg
Jeg veide den til mellom 5,6 kg og 5,7 kg, så vi sier 5,6 for sikkerhets skyld.

Specs:
Nikon D3
Lens: Nikon 28-70mm f/2,8 AF-S D @42mm
Nikon SB-900 EV +0,70 Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy f..... Andrè :D :D.... nå har jeg gått å klødd i flere dager etter å se ørreten du fortalte meg om og dæven han døtte for et eksemplar.

Grattis Andrè........en dag skal jeg bætten døtte meg ta en slik en i Renaelva ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f..... Andrè :D :D.... nå har jeg gått å klødd i flere dager etter å se ørreten du fortalte meg om og dæven han døtte for et eksemplar.

Grattis Andrè........en dag skal jeg bætten døtte meg ta en slik en i Renaelva ;D

 

Terje!

 

Du blir sikkert sjukt populær om du setter ut bue der ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy f..... Andrè :D :D.... nå har jeg gått å klødd i flere dager etter å se ørreten du fortalte meg om og dæven han døtte for et eksemplar.

Grattis Andrè........en dag skal jeg bætten døtte meg ta en slik en i Renaelva ;D

 

Terje!

 

Du blir sikkert sjukt populær om du setter ut bue der ja ;)

 

Nei nei, med "en slik en" mente jeg en brunørret av den ville typen :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe ørret på tørt da, Andrè :D

Terje!

 

Nei, det var darlig med fisk pa tort ;D ;D ;D Saerlig i den lille krystallklare elva  ;D

 

Hei igjen. Nå er vi hjemme. Det var kjempefiske med tørt i den elva (som Terje også alt visste via sms samme dagen jeg tok fisken he he  :)).

Her er et bilde av den største, på 5,6 kg med firer- stanga. Og grasshoppe.  :)

En for meg forholdsvis vanskelig fisk som krevde en 3-4 fluebytter og litt hodebry, men den var en heartbreaker da.

 

 

DSC_0849.jpg

Jeg veide den til mellom 5,6 kg og 5,7 kg, så vi sier 5,6 for sikkerhets skyld.

 

Specs:

Nikon D3

Lens: Nikon 28-70mm f/2,8 AF-S D @42mm

Nikon SB-900 EV +0,70

 

Å drit og dra..... fy faen for en fisk  :o :o :o

Gratulerer så inderlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f..... Andrè :D :D.... nå har jeg gått å klødd i flere dager etter å se ørreten du fortalte meg om og dæven han døtte for et eksemplar.

Grattis Andrè........en dag skal jeg bætten døtte meg ta en slik en i Renaelva ;D

 

Terje!

 

Du blir sikkert sjukt populær om du setter ut bue der ja ;)

 

Nei nei, med "en slik en" mente jeg en brunørret av den ville typen :D

 

Terje!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Er de ville? Uansett sikkert syke kick;)))) Syntes den ene minner VELDIG om en oppdretter.... Ikke for å sabotere noe lykkegrad eller noe altså.... Kick uansett.... God jul fra NZ! Har funnet en lureelv/bekk med tørrfluespisende 2-3kg fisk i. Lander 3-4 hver dag. TTar en uke her minst! HÆÆÆÆRLIG! (LITT JULEFYLLA HER!! DA BOMB!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...