Gå til innhold

Saludos fra Argentina/ Jurassic Lake


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei, Øystein! Ja, her er fisken vill.

Her gyter fiskene i elva, og fra yngel til småfisk spiser de seg opp til å bli store på ekstreme mengder mat :) Så eventuelle sår på fisken her må eventuelt komme av at de krangler om de beste plassene oppe i den lille elva  :) Snek oss forresten inn på noen slike kranglefanter som jaget de andre vekk osv.  :)

 

Som de fleste andre steder i verden vi fisker ørret (inkludert mange steder i Norge) har den engang blitt satt ut, men her er det altså blitt en vill reproduserende stamme, takket være elva som du ser på noen av bildene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Frode! Det er ekstreme mengder marflo- lignende krepsdyr der. MYE  :)

 

Fisket dere med imitasjoner av disse? Hadde hvert morro og sett inne en av de fiskene, sikkert blodrøde i kjøttet :rolleyes:

Vannvittig feite fisker da. Kan vel kalle det "sykelig fedme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei igjen. Nå er vi hjemme. Det var kjempefiske med tørt i den elva (som Terje også alt visste via sms samme dagen jeg tok fisken he he  :)).

Her er et bilde av den største, på 5,6 kg med firer- stanga. Og grasshoppe.  :)

En for meg forholdsvis vanskelig fisk som krevde en 3-4 fluebytter og litt hodebry, men den var en heartbreaker da.

 

 

DSC_0849.jpg

Jeg veide den til mellom 5,6 kg og 5,7 kg, så vi sier 5,6 for sikkerhets skyld.

 

Specs:

Nikon D3

Lens: Nikon 28-70mm f/2,8 AF-S D @42mm

Nikon SB-900 EV +0,70

 

 

Oh my god!

 

 

Grattis:))))

 

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser disse bildene gleder man så jo ikke noe mindre til at isen går! Sykt fett!

 

Jeg er relativt fersk fluefisker, men har fått med meg at Andre Brun er en av "kjendisene". Jeg ser at folk skriker etter en ny film. Vil det da si at det finnes gamle filmer med dere? Evt hvilke og hvor kan man kjøpe de? Jeg går nemlig på veggen snart, jeg vil ut å fiske! Men nå som isen ligger trenger jeg en underholdene fiskefilm. ( Har sett følgende: Tørrfluelandet 1,2,3, rettlinje, mel kriger (kastefilm))

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser disse bildene gleder man så jo ikke noe mindre til at isen går! Sykt fett!

 

Jeg er relativt fersk fluefisker, men har fått med meg at Andre Brun er en av "kjendisene". Jeg ser at folk skriker etter en ny film. Vil det da si at det finnes gamle filmer med dere? Evt hvilke og hvor kan man kjøpe de? Jeg går nemlig på veggen snart, jeg vil ut å fiske! Men nå som isen ligger trenger jeg en underholdene fiskefilm. ( Har sett følgende: Tørrfluelandet 1,2,3, rettlinje, mel kriger (kastefilm))

 

DF

gå inn her så ligger det masse filmer

http://www.fisking.no/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=5&id=28&Itemid=40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det da si at det finnes gamle filmer med dere? Evt hvilke og hvor kan man kjøpe de? Jeg går nemlig på veggen snart, jeg vil ut å fiske! Men nå som isen ligger trenger jeg en underholdene fiskefilm. ( Har sett følgende: Tørrfluelandet 1,2,3, rettlinje, mel kriger (kastefilm))

 

DF

 

Hallo Drammensfiskern,

 

siden du spør om det er flere filmer med "dere" (oss ;D) så kan jeg vel fortelle at vi har laget tre filmer før denne som kommer i vår og at du finner Ørretboms 2 - Kodeknekker´n og Ørretboms 3 - Island i de fleste butikker og nettsider.

 

Vi oppfordrer alle til å handle i sin lokale fluefiskesjappe.

 

Den noe merkelige # 1 (ikke minst fordi det må være den eneste filmen gitt ut etter milleniumsskiftet med monolyd og uten dvdmeny...ja vi gjorde alt sjøl og hadde ikke peiling  :rolleyes: er nå offisielt utsolgt. Men de har visst noen i Bardu!

 

 

Odd C

 

PS Går du helt i beita og abstinensen tar overhånd så sjekk ut hjemmesiden til André and we will get you the fix 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det da si at det finnes gamle filmer med dere? Evt hvilke og hvor kan man kjøpe de? Jeg går nemlig på veggen snart, jeg vil ut å fiske! Men nå som isen ligger trenger jeg en underholdene fiskefilm. ( Har sett følgende: Tørrfluelandet 1,2,3, rettlinje, mel kriger (kastefilm))

 

DF

 

Hallo Drammensfiskern,

 

siden du spør om det er flere filmer med "dere" (oss ;D) så kan jeg vel fortelle at vi har laget tre filmer før denne som kommer i vår og at du finner Ørretboms 2 - Kodeknekker´n og Ørretboms 3 - Island i de fleste butikker og nettsider.

 

Vi oppfordrer alle til å handle i sin lokale fluefiskesjappe.

 

Den noe merkelige # 1 (ikke minst fordi det må være den eneste filmen gitt ut etter milleniumsskiftet med monolyd og uten dvdmeny...ja vi gjorde alt sjøl og hadde ikke peiling   :rolleyes: er nå offisielt utsolgt. Men de har visst noen i Bardu!

 

 

Odd C

 

PS Går du helt i beita og abstinensen tar overhånd så sjekk ut hjemmesiden til André and we will get you the fix 8)

 

Takk takk, Ørretboms 2 er bestillt ( ble en kastefilm til med Mel Kriger og gitt). Kan ikke kjøpe alle filemene samtidig, det er jo LENGE til isen går så godbitene må spres litt utover.

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alt ferdig logget og sikret - og vi skal klippe den neste måneden.

Har gått gjennom de første råklippene idag. *gliser*

 

Skal bli moro å vise dette utpå våren 8)

Mye fart, tøffe settinger og humor.

Trailer kommer ...snart ;D

 

oc

 

VÅREN!? må vi vente sååååååååååååååååå lenge ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei. Nå har jeg lagt ut en del bilder fra Jurassic og filmingen her:
http://www.thetroutbum.com/no/fluefiske/artikler/31-bilder-fra-jurassic-lake.html

Jeg skal legge ut mer tekst og stash etterhvert.
Men jeg skulle egentlig til Rena igjen og fiske i kveld. Men så kom jeg over et par kompiser i dag som ettertrykkelig sa at nå hadde jeg brukt sikkert 30 dager bare de siste ukene på fiske, så nå måtte jeg joine dem på fest i kveld. Så da blir det det. Stikker nå  :)
psmergeJLAKE.jpg

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...