Gå til innhold

Saludos fra Argentina/ Jurassic Lake


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bestemor på morsiden vokste opp i Buenos Aires i Argentina og jeg har et søskenbarn i Santiago i Chile som stadig vekk har invitert oss nedover. Etter å ha lest dette,  frister det veldig å avlegge familien et besøk. Sist de besøkte oss reiste han med oteren min. Fikk beskjed om å hente den i Chile dersom jeg ville ha den tilbake. Oteren vil jeg ikke ha, men han trenger kanskje noen nye fluer på den etterhvert  :) :).

Denne rapporten, og filmen når den kommer, vil nok kona sette pris på Andre! Takk for en excellent rapport!

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En romjulshilsen med takk for alle positive meldinger og forventningsfulle kommentarer gjennom året. Det er power som gjør at en ofrer litt ekstra (som et og annet kamera og andre bagateller) for å lage enda bedre film.

 

Turen var som bildene viser helt vill, og det kan jeg garantere at filmen blir også.

 

Skulle gjerne lagt ut flere bilder, men fotokameraet mitt gikk ned med mann og mus(eimitasjon) under en noe heroisk vading i storm andre dagen på fjellet og er i likhet med meg ubrukelig fram til 5. januar:)

 

André har som dere ser lagt ut noen flotte bilder, han er nesten bedre til det enn å fiske vettuuu, neida, han er helt konge på begge deler, den j*** estetikeren... TAKK FOR TUREN!!

 

Godt nytt år!

 

- Odd Christian -

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Øyvind  :) Joda, vi er ikke skuddredde av oss akkurat, så vi var på tur inn i tykkeste slummen.
Ruslende med kameraer innover gatene. Men da den andre dama på kort tid hadde skreket i fortvilelse og gitt kutte-strupen-tegnet mens hun pekte på kameraene våre, så tok vi en beslutning om å ikke gå lengre, og heller ta en taxi og dra tilbake  ;)

Gidder ikke å ta opp kampen med en av de gjengene der for et par kamera- hus  :) Vi slår hardt, men de gutta i de gatene der var antagelig mer erfarne med overfall enn vi er  :)

 

DSC_1184.jpg

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...mannen ble sist observert dundrende sydover langs Mjøsa mot Gardermoen i en billignende farkost mens han veivet med fluestang, flybillett, en norsk-argentinsk ordbok og mumlet noe om "...je skar faen ikke ha mere ribbe..."

 

Hehe, kan forestille meg hvordan bildet i fotoboksen ved Eidsvoll ville sett ut :) en desperat Brun med Loop capsen bakfrem ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :) Noen flere actionbilder!

web7DSC_0609.jpg

Odd kjører regnbue. Mannen har faktisk talent, for han er med på greia med

standplasser, skjønner hvor han skal kaste, kjører dem passe hardt, 

er forsiktig og skjønner at fisken skal uskadd ut igjen. Tommel opp. 

Dessuten er han en fryktelig god kompis. 

web7DSC_0628.jpg

Tøft bilde av Odd! Her ryker det på :-) 

web7DSC_0430.jpg

Advokat Tomas med en fin båge i vinden :-) 

DSC_0540.jpg

DSC_0368.jpg

Late night båge! Vi fiska hardt - og fikk igjen for det. 

web7DSC_1000_copy.jpg

Når de andre drev med juleforberedelser hjemme, så fiska vi vill regnbue. 

Eneste assosiasjonen til hjemme, er at denne ville regnbuen er tykk som en julegris  :) 


 

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...