Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

en kurios snelle fra Sveits.....som jeg solgte til en snellesamler....desverre, den funka som fy!!

 

 

[attachimg=1]

post-0-13949864291466_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobbe

For min del går funksjonalitet fremfor utseende og hvor spesiell den er. Derfor sverger jeg til Loop opti sneller.

 

Har en slik nå til 5`rn min.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men kan ikke vente til jeg får Opti Runner snella i svart.:D

post-0-13949864448434_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobbe

Bestilte en slik svart Runner i fra danmark. 7/9#. Er nesten halve prisen kontra Norge. Momsen slipper jeg også unna da jeg bestiller varen inn til det lokale post kontoret i Finnland..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Men i velbyggethet kan de langt fra sammenlignes med en og en bygde sneller som Thyfonsnellene fra Gøteborg selvom prisen sier noe annet...Det skal da også sies at slike sneller ikke kan selges via flere ledd fram til sluttkunden (deg).....da vile vel prisen på disse snellene vært på  10 000.- +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobbe

Men i velbyggethet kan de langt fra sammenlignes med en og en bygde sneller som Thyfonsnellene fra Gøteborg selvom prisen sier noe annet...Det skal da også sies at slike sneller ikke kan selges via flere ledd fram til sluttkunden (deg).....da vile vel prisen på disse snellene vært på  10 000.- +

 

Sant nokk.. Har aldrig prøvd Thyfonsnellene så kan ikke si om de er gode eller dårlige.

Men har fisket med Loop siden slutten av 90 tallet, og har vært ganske fornøyd. Noe er det jo å utsette på her og der, men overall er jeg fornøyd. Vet det finnes stenger/sneller som er mye bedre enn Loop sine, men jeg har vært fornøyd med mine stenger/sneller så langt. Og ser ikke grunnen til og bytte bort til noe jeg ikke vet med 100% sikkerhet passer meg perfekt.

Blir jo som alle Toyota/Mitsubishi kunder, alle vet at det finnes MYE bedre biler. Men de er fornøyde og ser ikke grunn til og bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det finnes stenger/sneller som er mye bedre enn Loop sine, men jeg har vært fornøyd med mine stenger/sneller så langt.

Hmmm . . . da vet du ihvertfall mer enn meg  ;)

Jeg vet at det finnes dyrere sneller enn Loop, men om noen påstår at den og den snella er bedre enn det beste fra Loop, så vil jeg gjerne høre hva de begrunner det med ?

Jeg påstår ikke at Loop lager verdens beste, hverken sneller eller stenger, men det kan godt være at det er det beste for MEG  ;)

Det kan forsåvidt Vision, StreamStix, Guideline osv være også . . .

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smale spoler er mere hensiktsmessig synes jeg!

 

Kanskje fordi de ikke kommer i veien når man skal vinkle et kast. Da er det mest hensiktsmessig å vinkle snella slik at den peker i kasteretningen...

Vet ikke,.. men det er min erfaring. (I tillegg vil jo snellas balansepunkt komme lenger fra stanga i hvileposisjon uten at jeg vet om dette har en praktisk betydning...).

 

Staffan? Hva tenkte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobbe

Vet det finnes stenger/sneller som er mye bedre enn Loop sine, men jeg har vært fornøyd med mine stenger/sneller så langt.

Hmmm . . . da vet du ihvertfall mer enn meg  ;)

Jeg vet at det finnes dyrere sneller enn Loop, men om noen påstår at den og den snella er bedre enn det beste fra Loop, så vil jeg gjerne høre hva de begrunner det med ?

Jeg påstår ikke at Loop lager verdens beste, hverken sneller eller stenger, men det kan godt være at det er det beste for MEG  ;)

Det kan forsåvidt Vision, StreamStix, Guideline osv være også . . .

 

Lars

 

Er jo mange som mener at f.eks hardy, g.loomis, osv har sneller med bedre bremser enn Loop. Men er helt enig med deg GODSMACK;) Loop lager det beste akkurat for meg. Loop Opti Dryfly matcher Grey Line stanga PERFEKT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

på smale sneller så trenger man ikke å hjelpe til å legge snøret pent når man sneller på snella.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...