Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Kjøpte meg nytt snelleskap på Ikea i dag :)

Akkurat slik jeg også vil ha, og den bygger vel ikke mere enn 15 cm fra veggen?

Stemmer nok bra med 15cm ja..

 

Har du navnet på dette skapet? Akkurat det jeg er ute etter, men finner det ikke på IKEA sine sider...

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/38047210

Jeg har også en sånn :P

 

Snelleskap? Trodde dette var et forum for fiskere og ikke samlere jeg. Mine sneller blir i alle fall såpass aktivt brukt at de neppe gjør seg særlig som utstillingsmodeller. ;)

 

Men kan ikke annet enn å synes denne er fin å se på:

 

flyree12.jpgflyree10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nytt snelleskap på Ikea i dag :)

Akkurat slik jeg også vil ha, og den bygger vel ikke mere enn 15 cm fra veggen?

Stemmer nok bra med 15cm ja..

 

Har du navnet på dette skapet? Akkurat det jeg er ute etter, men finner det ikke på IKEA sine sider...

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/38047210

Jeg har også en sånn :P

 

Snelleskap? Trodde dette var et forum for fiskere og ikke samlere jeg. Mine sneller blir i alle fall såpass aktivt brukt at de neppe gjør seg særlig som utstillingsmodeller. ;)

 

Men kan ikke annet enn å synes denne er fin å se på:

 

flyree12.jpgflyree10.jpg

Jeg har ikke sneller i mitt skap da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Snelleskap? Trodde dette var et forum for fiskere og ikke samlere jeg. Mine sneller blir i alle fall såpass aktivt brukt at de neppe gjør seg særlig som utstillingsmodeller. ;)

 

Men kan ikke annet enn å synes denne er fin å se på:

 

 

 

Er ikke bare til pynt! Bruker alle snellene, men det er jo en grei oppbevaringsplass når de ikke er i bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sikkert fordi jeg er relativt ny i gamet og på utstyrsfronten, men de snellene som jeg absolutt synes er vakrest er bl.a. sage snellene. langt ifra fordi det er sage, men jeg synes de er smellvakre ;D Mange av disse retrosnellene faller ikke i smak for min del.. Men det er kanskje mer en slik "erfaren fluefiskergreie"

 

derfor ligger en slik 4550CF og blunker til meg  ;D

 

Ikke ment som kritikk, smaken er forskjellig ;)

post-2866-13949861999067_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de få snellene som har "gjort noe med meg" den senere tiden:

 

vexsis.jpg

 

PS: Dette er ikke reklame...

 

disse var ikke stygge, særlig i alufarge ( kobbersneller er stygge, har en som aldri brukes), hva er prisnivået på disse?

 

Morten

 

Fra 2.499,- til 3.099,- med livstidsgaranti.

 

 

Ser man det ja.....flere som har blitt litt revet med av disse typene på bildet...pent. Og de virker sikkert også :D

gleder meg til å se disse veldig nært mitt snellefeste...en vakker dag, en vakker dag aller helst nå til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Denne fanget blikket mitt. Litt anderledes....

 

http://www.exclusivereels.com/?p=prod/trilogy

 

Det er noe med den der som jeg også umiddelbart faller for. Den ligger så til de grader i grenselandet mellom stygg, pen, merkelig, fasinerende...... ja jeg

vet ikke helt hva.

Men om jeg ville ha satt den på en Canestang er jeg ikke så sikker på, blir mer en Ari for en lækker glassfiberstang eller noe sånt i mine øyne.

 

Men jeg liker`n igrunn svært godt :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...