Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Synd det ikke passet Magnus, men det kommer flere muligheter.

Ellers har du helt rett dette går jennom jesu kristu, dette forummet og Hunnselv siden ;D

Mvh

Per Erik Svenskerud

Du må da være det hitil ukjente disipel (nr.13). Med det oppdrag å igangsette "dugnader" for å forvalte våre fiskeelver, med hunnselva som hovedfelt ;D

Eder får formidle eders budskap der uttrykker hvorvidt en eventuell dugnad skal finne sted

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja. Det finnes en gud, og om han liker meg, for være opp til han å bestemme. Men jesu kristu har ihvertfall vært nådig nokk til å legge 17.mai til en mandag, så jeg får da muligheten til å telte ved elva, og være førstemann til å dyppe min flue på denne dag. Såfremt ingen plages av et dempet grønt 3-mannstelt et sted langs fluesona  :)

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja. Det finnes en gud, og om han liker meg, for være opp til han å bestemme. Men jesu kristu har ihvertfall vært nådig nokk til å legge 17.mai til en mandag, så jeg får da muligheten til å telte ved elva, og være førstemann til å dyppe min flue på denne dag. Såfremt ingen plages av et dempet grønt 3-mannstelt et sted langs fluesona  :)

MB

Hva var dette med Jesus og 17.mai igjen ?  ;D

Ikke noe som klekker på mårråkvisten alikevæl, så ingen grunn til å bryte seg opp om mårran  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja. Det finnes en gud, og om han liker meg, for være opp til han å bestemme. Men jesu kristu har ihvertfall vært nådig nokk til å legge 17.mai til en mandag, så jeg får da muligheten til å telte ved elva, og være førstemann til å dyppe min flue på denne dag. Såfremt ingen plages av et dempet grønt 3-mannstelt et sted langs fluesona  :)

MB

Hva var dette med Jesus og 17.mai igjen ?  ;D

Ikke noe som klekker på mårråkvisten alikevæl, så ingen grunn til å bryte seg opp om mårran  ;)

'

joja, men jeg kan jo muligens bruke tuuunge nymfer og tråle elva fra ende til annen (Bare tull)... Men det å stå opp tidlig ved hunnselva, det er en fin opplevelse i seg selv

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo at det skal "minke" noe på den nå    ;D

Åhhh . . . Hvor tar du det fra, Roy Ole  ;D

Jøss, 17 mink :P Er det mye mink langs elva? :)

Det har vært endel mink her så lenge jeg kan huske, men det begynner nok å tynnes kraftig ut nå.

Greia er vel kanskje at etterhvert som mink forsvinner fra sitt revir, så kommer ny mink og tar over over, så når den vil være helt utradert fra elva er ikke godt å si.

Jeg tør knapt å tenke på hvor mye fisk 17 mink tar i løpet av en sesong, men at de gjør solid innhugg i den lille bestanden av ørret i denne elva er hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke elva ser ut som den gjorde 17 mai for 2 år siden så blir det vel til at man tar turen.

Den gang var vi vitne til kanon-klekking av rhodani på brun flomstor elv, hvor ikke en eneste dun ble fiskemat.

Fikk ikke sove på flere timer etter den opplevelsen, og det hender jeg våkner svett og skrikende i frustrasjon enda . . .  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man legger turen til elva for å sleppe unna "hønnmusikken", kan vi desverre fortelle at man også her er "nødt" til å høre disse "lystige" toner - om man da ikke går med øreklokker m/radio, som forøverig også hele denne dagen spiller de samme "glade" melodier.

I fjor la et eller annet korps om ruta si og kom dundrende gjennom skogen i full munndur,  med drillpiker og godt dekorerte herremenn i front, etterfulgt av "følgebussen" som tydelig hadde kjørt denne "skokken" opp for å kunne bidra til sjelefred for oss stakkarne som var der. Godt speidende ned mot elva for å se om de fikk noen reaksjon etter dens bredder. Er vel muligens sikker på at den reaksjonen ikke hadde gjort seg på trykk i verken "Kirkevangen" eller neste dags lokalpresse.....  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å starte eget tog? iført "full gru"? dvs:vadebukse,sko,jakke,vest,caps osv? hurra for klækkinga;)

Vel, jeg prøvde å arrangere "Simms-marsjen" 17 mai '84, men det viste seg at fluefiskerene, ihvertfall på den tiden, var en temmelig ukoordinert gjeng, så det gikk over stokk og stein. Rett og slett pinlig . . .

Det jeg evt kan se for meg lar seg gjøre, er å kjøre en time eller to med rytmisk sportsgymnastikk på sletta ved blekkdammen. Kan ta på meg ansvaret for organisering og stå for instruksjon, selvfølgelig mot en "symbolsk sum".

Magnus serverer vafler med gjedde/mink ved teltet, går jeg ut ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å starte eget tog? iført "full gru"? dvs:vadebukse,sko,jakke,vest,caps osv? hurra for klækkinga;)

Vel, jeg prøvde å arrangere "Simms-marsjen" 17 mai '84, men det viste seg at fluefiskerene, ihvertfall på den tiden, var en temmelig ukoordinert gjeng, så det gikk over stokk og stein. Rett og slett pinlig . . .

Det jeg evt kan se for meg lar seg gjøre, er å kjøre en time eller to med rytmisk sportsgymnastikk på sletta ved blekkdammen. Kan ta på meg ansvaret for organisering og stå for instruksjon, selvfølgelig mot en "symbolsk sum".

Magnus serverer vafler med gjedde/mink ved teltet, går jeg ut ifra.

Hvis du gir meg oppskriften, kan jeg også friste med flasrøye-pølse... Andrè har vistnokk rost denslags opp i sky

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gir meg oppskriften, kan jeg også friste med flasrøye-pølse...

MB

Vi får se hvor mange kvinnfolk som møter opp før vi tilbyr evt flasspølse, kanskje . . .

Er vanligvis damer med litt "fartstid" som setter pris på slikt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...