Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hehe... ;D Sorry! Det er vel bare jeg som ikke har greie på menn  ;D ;D

Fare for at du hadde konvertert i lag med oss. En uimotståelig sjarme i troppen, skjønner du!

Ja, jeg har sett bildene derfra. Trudde bare at denne "Stig-Helmer sjarmen" ikke funket lengre. At det var en 80-talls greie  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ;D Sorry! Det er vel bare jeg som ikke har greie på menn  ;D ;D

Fare for at du hadde konvertert i lag med oss. En uimotståelig sjarme i troppen, skjønner du!

Ja, jeg har sett bildene derfra. Trudde bare at denne "Stig-Helmer sjarmen" ikke funket lengre. At det var en 80-talls greie  ;D

;D ;D ;D

Du må huske at dette var i slovenia, Stian . . . Det er helt på andre siden av kloden, og der ligger de litt etter  ;)

Forøvrig trist å høre at du måtte kaste plastikk-skjorta, Jørn  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vi kom over, stort sett . . . Ihvertfall JB, som liksom var den som skulle gå foran med et godt eksempel.

Gruppelederen viste seg mer å være drikkelederen, og dro etterhvert oss andre med seg ned i søla, også  ;D

Har alltid forestilt meg at JB er en svært velkulturert fyr,og jeg fikk rett,ser jeg. ;D

Er mye kultur i drikkevarene i disse gamle Europeiske landene,og å blande det med norsk drikkekultur må vel være en utmerket måte å bli kjent med den på. <<l

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...