Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 måneder senere...

Stygg lite som skjer på toten om dagen.....jaja en og anne kidnapping, litt for mye is i elva og en del snø.....men det er jo dagligdags.

Noen nye mønstre vil dukke opp på www.fiskeside.com utover vinteren - og vi har startet fluebinding hver onsdag kl. 18:00 - alle er alldeles hjertelig velkommne om de tørr å ta turen.

Ellers er Slovenia turen godt fordøyd og en liten videeeeeeoy er på trappene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når myggen spenner vingene slik på denne måten Bruner`n er det ikke et mønster som kan nærme seg den effektiviteten på antall bomslag   <<l <<l <<l  :P

Filmet ble det ikke (har stjålet materiale fra noen andre som var der vistnok), men det gikk i mye dumdum og sånt røyseri

Blir moro å se Slovenia-klipp, Roy Ole  <<l

Forresten, ble det noe klipp av den fyllefesten i vår langs Hunns som vi var på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når myggen spenner vingene slik på denne måten Bruner`n er det ikke et mønster som kan nærme seg den effektiviteten på antall bomslag   <<l <<l <<l  :P

Filmet ble det ikke (har stjålet materiale fra noen andre som var der vistnok), men det gikk i mye dumdum og sånt røyseri

Blir moro å se Slovenia-klipp, Roy Ole  <<l

Forresten, ble det noe klipp av den fyllefesten i vår langs Hunns som vi var på?

Det ble noe filming Andre, men du vet når fiskeiveren tar overhånd så blir filmingen fort 4. rekke og siste bakhorn...hehe - men noe skal vi vel få til.

Jada - den fyllekula våres ble vel dokumentert den (mener jeg å huske), og den skal ligge ute.....hmm....

Men det var i fjor - vi får passe på å dokumentere neste fyllekule som blir Lørdag 11.mai  :) :)

NY runde da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spente aurivilliien som Per Erik binder der funker godt ja  <<l både i Rena og Hemsila  ;)

Mer riktig navn på dette spent spinner mønsteret ville nok vært Lars' Luringspinner, men det er sikkert andre som har bundet disse med blanding av cdc og drywing i vingene før meg, også  :)

Kom frem til denne løsningen etter lenge å ha irritert meg over at spent spinnere med oppbundet hackle, eller vinger kun av polygarn/drywing, er umulige å se på overflaten i mørket.

Mønsteret funket helt rått på spinnerfall i sommer  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med i timen. Kun sett den første av de 4 før. Meget bra filmet! I hvertfall de gangene Roy Ole med tykk L holdt kamera. Litt mer diffust de gangene Lars hadde det  ;D

Lærte dog ikke så mye. Er god på både å ryke fisk og gjøre bomtilslag fra før, men avventende snake-roll trigget meg  <<l Det så giftig ut  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neppe Robban - vi fikk ca. 5 digre laken for å holde oss vekke fra alt som har med filming....og det var myyyyyyyye mer enn hva vi kunne skilte med av hva vi fikk i spons - ergo var vel regnestykket sånn rimelig greit for meg også...hehe...

.....IKKE FAAA..,..... - stygge planer for neste år desverre, og internetweeeben slipper nok ikke unna trynet til verken Lars eller jakobsen neste år.....menneh... blir `e  bedre ...neppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte dog ikke så mye. Er god på både å ryke fisk og gjøre bomtilslag fra før, men avventende snake-roll trigget meg  <<l Det så giftig ut  ;D

Skal sies at dette kastet er under utvikling enda, da det viste seg at førsteutgaven hadde sine svakheter . . . Men det har så avgjort potensiale, og med litt inputs fra alt jeg lærer fra kastediskusjonene her gjennom vinteren bør det bli skikkelig sving på det til neste sesong  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når myggen spenner vingene slik på denne måten Bruner`n er det ikke et mønster som kan nærme seg den effektiviteten på antall bomslag   <<l <<l <<l  :P

Filmet ble det ikke (har stjålet materiale fra noen andre som var der vistnok), men det gikk i mye dumdum og sånt røyseri

Blir moro å se Slovenia-klipp, Roy Ole  <<l

Forresten, ble det noe klipp av den fyllefesten i vår langs Hunns som vi var på?

Det ble noe filming Andre, men du vet når fiskeiveren tar overhånd så blir filmingen fort 4. rekke og siste bakhorn...hehe - men noe skal vi vel få til.

Jada - den fyllekula våres ble vel dokumentert den (mener jeg å huske), og den skal ligge ute.....hmm....

Men det var i fjor - vi får passe på å dokumentere neste fyllekule som blir Lørdag 11.mai  :) :)

NY runde da

Da stiller også Sjølvaste den 11 mai.

Hvordan stiller fiskestellutvalget på vestre toten seg til att jeg tar med noen harr og slepper ut i elva?

Uansett, kommer med eller uten harr <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst til å være fra Raufoss.

Minner meg litt om Lars Gunnar. En ørret fra vestlandet som bodde i en brønn i 23 år. Da brønnen skulle flyttes, måtte Lars Gunnar få et nytt hjem. Det ble på akvariet i Ålesund. Så fornøyd ble Lars Gunnar med sitt nye hjem, at da de en morgen kom for å fore ham, hoppet han i været, landet på gulvet og døde

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...