Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Faen ta mas . . . Skal prøve å komme, selv om jeg har mitt fulle stri med å få ferdig de syv slagene med julebakst.

Er ferdig med julekaker, kransekaker, marsipankake og delfiakake så langt  <<l

Skrævsylta er snart i boks, så det blir nok jul i år også  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe... Ja dette virket lovende. Gleder meg til fortsettelsen  :D

-Lars- fikk du lånt deg nok underbukser til turen eller var det å få kjøpt der nede?  ;D

På sett og vis. . . Han sjefsguiden lånte bort trusa si mens vi fisket, men ville naturlig nok ha den igjen etter endt økt.

Siden jeg delte seng med Roy Ole var det sikkert like greit at jeg ikke gjorde meg mer attraktiv enn nødvendig  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. <<l

Hva drikker dere ? ;D

Alt vi kom over, stort sett . . . Ihvertfall JB, som liksom var den som skulle gå foran med et godt eksempel.

Gruppelederen viste seg mer å være drikkelederen, og dro etterhvert oss andre med seg ned i søla, også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Ja, ja...  :rolleyes:;D Pytt sann, bortsett fra et par episoder greide vi oss veldig bra.  lllol

Ps! Den beste var guiden Danilo, som startet dagen med en whiskey i resepsjonen, mens vi pakket bilen hans.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Ja dette følte ikke minst jeg litt på. Som når vi stoppet på den pubben. Hadde de andre oppført seg så hadde blien vært full av damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Ja dette følte ikke minst jeg litt på. Som når vi stoppet på den pubben. Hadde de andre oppført seg så hadde blien vært full av damer.

Ja, den kvelden var din Ruffen. Hadde ikke vi ødelagt opplegget, så hadde du reist på vinsmaking med ti lekre damer i minibussen!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Ja dette følte ikke minst jeg litt på. Som når vi stoppet på den pubben. Hadde de andre oppført seg så hadde blien vært full av damer.

Ja, den kvelden var din Ruffen. Hadde ikke vi ødelagt opplegget, så hadde du reist på vinsmaking med ti lekre damer i minibussen!  ;D

Ja, jeg mener å huske det var særdeles høy standard på damene utenfor den puben . . . Minst et par av dem var under 60 år !

Hvis det er noe sant i det dere sier. At dere hadde draget på damene der. Hadde de slike hvite stokker med seg?  :)

Syntes det er utrolig flåsete av deg å betvile vår tiltrekningskraft på damene, Stian  >:( Du kan bare forestille deg hvor eksotiske vi antakelig fremsto for damene der nede, og hadde vi sendt de rette vibbene tilbake ville det ikke blitt mye tid til fluefiske, for å si det sånn !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars da, jeg er menneskekjenner og skjønte vel at allerede på flytoget med x-tra Lars at medisinering måtte til for å holde ut en hel uke med denne gjengen.  ;D

Jada, er menneskekjenner jeg også, og skjønte dermed fort at vi i utgangspunktet var svært attraktive hos damene der nede. Men med grøftefyllkjøret bleknet etterhvert noe av magien i gjengen vår, fikk jeg inntrykk av  ;D

Ja dette følte ikke minst jeg litt på. Som når vi stoppet på den pubben. Hadde de andre oppført seg så hadde blien vært full av damer.

Ja, den kvelden var din Ruffen. Hadde ikke vi ødelagt opplegget, så hadde du reist på vinsmaking med ti lekre damer i minibussen!  ;D

Ja, jeg mener å huske det var særdeles høy standard på damene utenfor den puben . . . Minst et par av dem var under 60 år !

Hvis det er noe sant i det dere sier. At dere hadde draget på damene der. Hadde de slike hvite stokker med seg?  :)

Syntes det er utrolig flåsete av deg å betvile vår tiltrekningskraft på damene, Stian  >:( Du kan bare forestille deg hvor eksotiske vi antakelig fremsto for damene der nede, og hadde vi sendt de rette vibbene tilbake ville det ikke blitt mye tid til fluefiske, for å si det sånn !

Ja hadde du sett oss så hadde du blitt helt satt ut. Jb med skulderklaffer på skjorta. Ekstra Lars hadde til og med dusjet for anledningen. Ruffen med sine muskuløse skuldre og Lars med den frekkeste rullingesen du kan tenke deg. Til og med rød mix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...