Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det nærmer seg åpning i Hunnselva. Torsdag 10.mai braker det løs, og hvis vær og vind blir sånn det ser ut til - tror jeg vi kommer til å få en flott åpning av 2012 sesongen.

I denne forbindelse ønsker vi å markere dette Lørdag 12.mai ved elva.

* Grillmat til alle som kommer

* Muligheter for å teste stenger direkte i elva

* Hunnselvamesterskap i lengdekast med pilkestikke, gratis årskort til vinneren

* Praktisk nymfefiske med Per Erik Svenskerud for de som ønsker dette

* Fluebinding og sos.hygge innendørs på kvelden.

post-2788-13949892219639_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg åpning i Hunnselva. Torsdag 10.mai braker det løs, og hvis vær og vind blir sånn det ser ut til - tror jeg vi kommer til å få en flott åpning av 2012 sesongen.

I denne forbindelse ønsker vi å markere dette Lørdag 12.mai ved elva.

* Grillmat til alle som kommer

* Muligheter for å teste stenger direkte i elva

* Hunnselvamesterskap i lengdekast med pilkestikke, gratis årskort til vinneren

* Praktisk nymfefiske med Per Erik Svenskerud for de som ønsker dette

* Fluebinding og sos.hygge innendørs på kvelden.

....har også hørt rykter om at det kan være store muligheter til å se Lars demonstrere ørretlokking uttpå kvelden. Dette er jo noe å få med seg   ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er helt vesentlig i hunnselva er å finne en god hvilestilling mens man venter på vak, og der har jeg litt å bidra med.

Her går det gjerne en time eller fem mellom hvert vak, og da sier det seg selv at det er viktig å sitte, evt ligge godt mens man venter.

Stolsekk er helt avgjørende for min fisketur, men det finnes selvfølgelig dårlige og gode stolsekker.

Anbefaler Abu Garcias 15 liter-sekk  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha........ bare missunnnnnnelig du   ;D ;D

På mitt nivå er det ikke så mye igjen å misunne, og tro det eller ei, det er litt trist  ;D

hehehehe....sant det - men er sikker på at du hadde blitt misunnelig på den ene knuta jeg fikk til i dag - den lignet rett og slett på noe av det styggeste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..typisk våtfiskere. Man må finne på annen morro når fiskingen suger så til de grader  ;D

PS. Godt du ikke holdt fisken andre veien lars. Da hadde jeg vørti skræmt!  :o Var stor nok for deg også regner jeg med? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totenmafian har i år bestemt seg for å jakte de virkelig store - altså de megadigre slaskete vomdigre suggene av ørreter som man egentlig bare hører om.

Finnes det noe i det som blir sagt sent på lørdagskvelden etter at 24 pils og ei flaske cognac blir tatt av dage...hmmm

http://www.fiskeside.com/2012/05/04/jakten-pa-stororreten-del-1/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått Lars.... !!!!

Den tok rått en av de nyeste liktåimitasjonene som vi sammen har drodlet frem i vinter - knyttet på de største #10 krokene. Den var helt vill i utraset, den skylder meg flere meter, mange meter.

Hva jeg føler er vel egentlig ganske vanskelig å skildre - annet enn at en snickers må rygges ut    :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jo folk viser en holdning jeg setter svært liten pris på her . . . Her har Roy Ole fått sitt livs fisk, hvorpå ingen (utenom meg) reagerer, i sin iver etter å hylle visse andre som har fått fisk i dag  :-\

Fatt mot, Roy Ole . . . Fisken var rene fotomodellen, og jeg er sikker på du fisket temmelig godt, også  <<l

Vi hever oss over disse storfisk-jagerne  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg fått noen på dimmen! Artig når den tar da, utraset og kjøringen og den røffe kjøringen, for tynn spiss? hjelp!, men man blir jo litt skuffa når den omsider landes i håven/håndflaten. Men det går fort over når man tenker igjennom opplevelsen. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...