Gå til innhold

Totenprodukter !


-Lars-

Anbefalte innlegg

ja JanE du skulle hørt på Lars. Dette snakket vi jo om heeeeeele den 46 timers turen opp til denne elva. Se på meg - jeg har ikke fått en fisk jeg etter at jeg begynte med det Lars foreslo. Heeelt genialt jo.........

Er jo godt og slippe all fiskeslo på henda. Lars er jo omtenksom og hygenisk så det må vi være takknemmelig for ;D

Og hva gjorde Lars når han fikk sin første fisk???  ehhh " je har itte håv, je har itte håv" "kæn je få låne håven din, var så snill" Det var slik det egentlig var:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 881
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

....nei her har ikke mange vært før meg, det skal være sikkert. Her var det et dyreliv uten like - jeg så kjøttmeis, ekorn, kråke, en eller annen svarthodet and av noe slag..... - typiske arter man finner der mennesker ikke ferdes  :o

Men fyyy å flott det var å sitte på "stokken" på Skarthseter`n igjen..... bøyen i stokken passa rævva i år også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

....nei her har ikke mange vært før meg, det skal være sikkert. Her var det et dyreliv uten like - jeg så kjøttmeis, ekorn, kråke, en eller annen svarthodet and av noe slag..... - typiske arter man finner der mennesker ikke ferdes  :o

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....nei her har ikke mange vært før meg, det skal være sikkert. Her var det et dyreliv uten like - jeg så kjøttmeis, ekorn, kråke, en eller annen svarthodet and av noe slag..... - typiske arter man finner der mennesker ikke ferdes  :o

Men fyyy å flott det var å sitte på "stokken" på Skarthseter`n igjen..... bøyen i stokken passa rævva i år også   ;D

Garrantert kvakksalverand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj - ikke si at kvakksalveranda har inntatt elva..... - da må lars ut å lese no`n strofer i morgen den dag

Jeg har rigget opp en 12.7mm kanon på skinner langs elva, så det skal nok bli noen strofer om jeg ser noe jeg ikke liker, ja  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være koalagås men jeg tror dere dessverre må fykte det værste. Kvaksalveranda....

Til og med den kjøttetende ørreten på toten som glatt nedlegger en elgkalv er sjangseløs mot denne predatoren som har en mer eller mindre direkte avstamning i fra sine artsfrendrer på krittiden.

Dessverre :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES Stian, denne er det  ;D ;D ;D:o

Oy Oy Bird

The Oy Oy Bird is an extremely rare bird existing in the Amazon rainforest. Only males have been observed yet. The species most conspicuous characteristics are huge testicles and shorts legs. Due the birds landings it suffers great pain caused by the shorts legs incapability of absorbing the shock.

Studies tells that the direct collision between the birds testicles and objects damage and affects the birds fertillity. This may explain the rarity of the specie.

The spectacular bird earned it's name from the moment before a landing and says this weird sound "oy oy oy oy OY!!!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ahh....det er såååååå genialt - denne elva leverer uannsett (unntagen til meg). Og det har IKKE noe med fiskern, utstyr, bil, kone, unger, sigaretter, underbukser, bart, hårsveis, votter, liggeunderlag, gardiner, syskrin, lampetter, gårspukk, drivhus, felger, høytalere eller lign. å gjøre  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ahh....det er såååååå genialt - denne elva leverer uannsett (unntagen til meg). Og det har IKKE noe med fiskern, utstyr, bil, kone, unger, sigaretter, underbukser, bart, hårsveis, votter, liggeunderlag, gardiner, syskrin, lampetter, gårspukk, drivhus, felger, høytalere eller lign. å gjøre   :-\

....svarte, jeg har jaggu hakke og spa meg klart å ta den styggeste ørreten av oss også    :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel håven til Eikre du sikter til? Erik var stolt av den da vi møttes i Simmsrenna i fjor, men innrømmet at den var litt liten! Håndverk, sa han, håndverk!   ;D

Edit: Det var to år siden. I fjor var jeg ex-fluefisker.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...