Gå til innhold

God bedring, Rune Stokkebekk


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

hmm.. bra at det ikke endte verre, skal ikke rare sammenstøtet til for at skadene kunne ha blitt langt mer alvorlige, selv om dette definitivt er ille nok. Jeg trodde Rune at du var en kar som hadde system på det meste, slik at dette kunne vel ha vært gjort i november eller desember, og ikke i sesongstart  :) 

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

Livet kan være hardt sjef, men aldri så galt at det ikke er godt for noe - en periode uten dobbeltrekk styrker kastingen på sikt...god bedring... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS! Endelig kan det hende JEG får fisk oppe i Hemmeligvannet!

Nå som Mr.Buzzer ikke er der for å spa opp alt sammen, mener jeg....  ;D

 

Nei, Rune, jeg håper du kommer deg fort og uten store smerter. God bedring og lykke til!

 

Dette skal hevnes: Neste gang jeg ser en traktor på vei til Hemmeligvannet, kjører jeg på'n for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS! Endelig kan det hende JEG får fisk oppe i Hemmeligvannet!

Nå som Mr.Buzzer ikke er der for å spa opp alt sammen, mener jeg....  ;D

 

Nei, Rune, jeg håper du kommer deg fort og uten store smerter. God bedring og lykke til!

 

Dette skal hevnes: Neste gang jeg ser en traktor på vei til Hemmeligvannet, kjører jeg på'n for deg.

 

Du får raska på! Tipper at buzzere og vespertinaer er knytt på før helga er omme. Sannsynligvis er noen blitt såre i munnen også...

Ligg langt unna traktorer med henger som plutselig svinger ut på en forkjørsvei. Det gjør bare vondt og det gir seg ikke den første uka heller...

Min nye "fishmobil" blir nok noen hakk større og tyngre enn den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye "fishmobil" blir nok noen hakk større og tyngre enn den forrige.

 

en "fishmobil" skal veie 2 tonn, ha den største frontbøylen på markedet, 20" felger, og være 4WD  8)

Morten

Du sier noe. Sitter å surfer på bil. Gamle fishmobil var ganske utslitt. Skal ikke se bort i fra at det blir en 2tonner. Har siklet på X-trail en stund...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye "fishmobil" blir nok noen hakk større og tyngre enn den forrige.

 

en "fishmobil" skal veie 2 tonn, ha den største frontbøylen på markedet, 20" felger, og være 4WD  8)

Morten

Du sier noe. Sitter å surfer på bil. Gamle fishmobil var ganske utslitt. Skal ikke se bort i fra at det blir en 2tonner. Har siklet på X-trail en stund...

 

Har hatt en Landcruiser i 2-3 år nå, super "fishmobil".  Slipper å sitte å bekymre meg for at en elg skal komme inn gjennom frontruta.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye "fishmobil" blir nok noen hakk større og tyngre enn den forrige.

 

en "fishmobil" skal veie 2 tonn, ha den største frontbøylen på markedet, 20" felger, og være 4WD  8)

Morten

Du sier noe. Sitter å surfer på bil. Gamle fishmobil var ganske utslitt. Skal ikke se bort i fra at det blir en 2tonner. Har siklet på X-trail en stund...

 

Har hatt en Landcruiser i 2-3 år nå, super "fishmobil".  Slipper å sitte å bekymre meg for at en elg skal komme inn gjennom frontruta.

Morten

Flott doning det. Men jeg må ha 5seter og da blir LC litt mye for pungen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye "fishmobil" blir nok noen hakk større og tyngre enn den forrige.

 

en "fishmobil" skal veie 2 tonn, ha den største frontbøylen på markedet, 20" felger, og være 4WD  8)

Morten

Du sier noe. Sitter å surfer på bil. Gamle fishmobil var ganske utslitt. Skal ikke se bort i fra at det blir en 2tonner. Har siklet på X-trail en stund...

 

Har hatt en Landcruiser i 2-3 år nå, super "fishmobil".  Slipper å sitte å bekymre meg for at en elg skal komme inn gjennom frontruta.

Morten

Flott doning det. Men jeg må ha 5seter og da blir LC litt mye for pungen.

 

joda, enig der, den koster mye som 5-seter. Har varebil, men har setene liggende, de skal vel inn om et år eller to. Familiebilen, en Saab 9.5, har 5 seter. Det er også viktig at en fishmobil lukter slik en fishmobil skal lukte.  våte vadebukser, jakker og vadesko lager en herlig luft, som overgår det som finnes av "wunderbaum".

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...