Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Forpulte lisensavdeling..

Man skriver en mail før nyttår og opplyser om at man ikke benytter seg av kringkastingen og er dermed ikke lisenspliktig... Men neeeida.. Betale det skal jeg, selv om TV`n ligger nedpakket sammen med resten av flyttelasset :rolleyes:

Skulle bare mangle! Du må jo være med å bidra du og. Ellers blir det ikke penger til påskenøtter.

Her snør det så jeg har nok med å hate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En telefon og saken løste seg.. Men de prøver seg, liker det ikke :-\

Jeg synes du burde betalt som alle oss andre.

Ja, fikk egentlig litt dårlig samvittighet etter at jeg fikk gjennomslag på telefon :-\

Selv om jeg ikke bruker mottakeren min så føler jeg meg som en kriminell som ikke betaler, spesielt nå som jeg rev giroen i to.

Nå som jeg skal betale nesten 40 laken i dokumentavgift for leiligheten synes jeg det blir flisespikkeri fra min side å klage på regningen fra NRK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Robban.. ;D

I kveld skal verdens råeste fighter ut i ringen igjen, og jeg gleder meg som en unge! http://www.youtube.com/watch?v=77QoN2P90b0

cheers

Hjelpe meg! Hva er det der? Så rimelig vilt ut.

Ikke sett det før? Mixed martial art/mma heter det. :) Altså en god blanding av div kampsport, og er den sporten som overlegent har vokst mest på verdensbasis de siste 10-15 åra. Kjempestort i Japan(Pride/Dream/Shooto/K-1), Usa(UFC/Strikeforce/WEC), Brazil, Australia, England, Nederland.. Resten av verden, til og med Skandinavia, kommer sakte men sikkert etter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Robban.. ;D

I kveld skal verdens råeste fighter ut i ringen igjen, og jeg gleder meg som en unge! http://www.youtube.com/watch?v=77QoN2P90b0

cheers

Hjelpe meg! Hva er det der? Så rimelig vilt ut.

Ikke sett det før? Mixed martial art/mma heter det. :) Altså en god blanding av div kampsport, og er den sporten som overlegent har vokst mest på verdensbasis de siste 10-15 åra. Kjempestort i Japan(Pride/Dream/Shooto/K-1), Usa(UFC/Strikeforce/WEC), Brazil, Australia, England, Nederland.. Resten av verden, til og med Skandinavia, kommer sakte men sikkert etter.

Nei jeg får ikke med meg slikt. Så mest ut som en brutal slosskamp synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Robban.. ;D

I kveld skal verdens råeste fighter ut i ringen igjen, og jeg gleder meg som en unge! http://www.youtube.com/watch?v=77QoN2P90b0

cheers

Hjelpe meg! Hva er det der? Så rimelig vilt ut.

Ikke sett det før? Mixed martial art/mma heter det. :) Altså en god blanding av div kampsport, og er den sporten som overlegent har vokst mest på verdensbasis de siste 10-15 åra. Kjempestort i Japan(Pride/Dream/Shooto/K-1), Usa(UFC/Strikeforce/WEC), Brazil, Australia, England, Nederland.. Resten av verden, til og med Skandinavia, kommer sakte men sikkert etter.

Hvordan gikk det med Fedor i denne kampen da? :)

Jeg tror han legger opp snart. Har mistet litt av det lille ekstra synest jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, Henning. Han har mista fokuset, trua og vinnerviljen til å prestere som før. Ikke så rart sulten avtar kanskje, når man har vært ubeseira på toppen i ti år? I mangel på gode norske ord, han har blitt for "sloppy", og dermed gikk det ikke bra, dessverre. To tap på rad, og han annonserte vel omtrent sin avskjed etter det siste tapet. Trist. Vi får håpe han dukker opp igjen ved en passende anledning.

En gnistrende Fedor i toppform er det ypperste man kan se av fig hting!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...