Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Holder på å pakke sekken for årets tur til Hardangervidda som jeg har store forhåpninger til. Regner med at varmen de siste dagene har satt i gang en massiv klekking av mudderfluer, vårfluer og døgniser. Været ser ikke så verst ut heller for de neste dagene, så alt ligger til rette for en knalltur. Kanskje på tide å bryte 2-kilosgrensen på tørt :D.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker kaffe og nyter stillheten i heimen. Sendte fruen og ungene på to-ukers tur til syden i dag, så nå må jeg bare gjøre unna to relativt korte arbeidsdager til, så går turen til Rena igjen på onsdag. Det har blitt altfor lite fiske så langt i år, så jeg kjenner fortsatt fiskefeberen godt!

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på om jeg bør ha dårlig samvittighet overfor ørreten . . . Har kroket og kjørt så drøyt mange av dem i sommer, at jeg tror det kun dreier seg om en håndfull ørret over kiloen her i landet som jeg ikke har hatt i håven.

Haff, kan bli sliten av mindre  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noen rykter om at du har hatt fantastisk fiske under gode klekkinger i nesten hele landet så langt i år Lars!! Spesielt i nord var det visst kanon forhold.

Ja, det tok helt av i nord . . . Den siste dagen hadde vi nesten et par plusgrader, og gudene vet hvilke klekkinger vi kunne fått om isen hadde tint før vi skulle hjem  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen, Lars!! ;D  ;)

Jo, takk som byr !

Holdt faktisk på å få en fisk i slutten av juni, men et ukontrollert tilslag spolerte den muligheten  :-\

Har ikke hatt årtusenets sesong hittil jeg heller altså... Vi får håpe lagasilda redder hele greia i år ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...