Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Akkurat nå sitter jeg og lurer på om jeg har pakket det nødvendige for helgas Rena-tur.  Kajakken ligger tjora på taket av volvo'n og bagasjerommet er skremmende fullt..med tanke på en helgetur... :-\

Koser meg med en øl og kikker litt på værmeldinga....tror det kan bli bra fiskevær i helga.

 

Hva driver du med akkurat nå da..bortsett fra å lese dette?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Akkurat nå sitter jeg og lurer på om jeg har pakket det nødvendige for helgas Rena-tur.  Kajakken ligger tjora på taket av volvo'n og bagasjerommet er skremmende fullt..med tanke på en helgetur... :-\

Koser meg med en øl og kikker litt på værmeldinga....tror det kan bli bra fiskevær i helga.

 

Hva driver du med akkurat nå da..bortsett fra å lese dette?  ;D

 

Nettop pakket ut etter dårlig laksetur pga sykdom, huset lukter bål, og jeg gleder meg til neste tur, den blir pakket i morra. Nå skummer jeg youtube etter musikk for å legge ut i hva hører du på nå. ;)

God tur foresten :D

 

Edit: Koser meg seff med øl ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Skriver et innlegg til tråden din ;D

 

Har nettopp bundet noen parachutes, nå skal jeg slappe av foran bærbaren og tven til det blir kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter foran skjermen med en seiersfølelse etter å ha reparert stagene til vinduspusserne på gammelbilen ;D  (tips; ikke bråbrems med et tonn våt snø på taket mens vinduspusserne går for fullt!! >:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakket ned litt fra skuffer og skap i forbindelse med en nært forestående flytting. I tillegg har jeg sjekket bagen med fiske utstyr, før helgas tur i og ved "Barthevann" :D Skal bare "en liten tur" innom jobben i morgen..uheldigvis >:(

Per M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter med ferdigpakket sekk. har tenkt meg kjapp tur på Hardangervidda, kan være i bilen i løpet av minutter. Men, 9 grader og regn er meldinga for de neste tre dagene, så jeg gjennomgår for øyeblikket en intern konsekvensanalyse og motivasjonsprosess. er vel fint lite med klekkinger i 9 grader og regn, 1200 meter der oppe.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og kjørte en liten tur nå, med kajakken på taket.  Sinnsyk resonnans...det dura og rista i hele bilen.  F.....ikke kan jeg snu den sånn at bunnen ligger ned heller...da tror jeg ikke at jeg får den til å ligge.  Ser ut til at det blir en helg i Rena uten kajakk...jaja...blir vel hyggelig uansett.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:'( Sitter på jobbet mitt och keder mig. Alle har ferie och jeg bevogter bare så at ingenting forsvinder. Längtar til Rena. Missade träffen da mina unger kom til mig på ferie. Men det får jag ta igen senare. Fiskade i helgen som var, testade min nya # 5 loomis eastfork, tycktes fungera allright. Liker mest min 10' Sharpes splitcane med dt 6 lina. Skall försöka få fatt på silkeline til den stanga.

Vil gärna se lite mere bilder från Treffen og gerne litt kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger rett ut med 39.5 i feber :( :((håper det ikke er den grisesjuken)

GOD BEDRING. Ække svinepandemi detta Skarpen ;)

 

Jeg sitter på jobb, har ikke den helt store "gnisten" om dagen. Er inne i mine siste 14. dager her før jeg bytter beite ;D ;D

Per M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på om jeg skal få meg hund igjen. Seriøst lurer altså. Faen, vet ikke om jeg har tid. Tar jeg med fruen ut blir det hund før noen av dere har lest dette, om noen gidder da?? Skader vel ikke å se :-\

 

@ Skarpen. God besdring vennen  :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...