Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hva driver du med akkurat nå da..bortsett fra å lese dette?  ;D

 

Føler jeg har fisket alt for mye, men er klar for å fiske mer  ;D Sånn skikkelig rolig-lave-skuldre-klar-for-å-fiske-mer altså  ;D

Ikke sånn stress-fiske-mer-høye-skulde-ferdig-med-i-mai, men bare sånn rolig se-en-storfisk-som-vaker-har-lyst-til-mer- greie. Lave skuldre, og bare trivelig greie. Det er konge  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakker ut etter en "mislykket" tur nordover. 8-12 grader og nordavindskuling. Ikke et innsekt som klekket, totalt elendig. Blæææææhhhhhh. 400 mil i bil. Det mest positive var et todagers stopp i Lofoten på tur hjem. Koselige netter på Thon, mye mat og mye drikke, turer rundt i Svolvær, Kabelvåg og Henningsvær. Finnes vel ikke en destinasjon i nordnorge med så mye sjarm som Henningsvær. Fisking?, nope. Bilen sto pakket med et anseelig antall stenger, sneller og liner,  samt 700 fluer.  Men, på tide med ny tur på Hardangervidda, rekker 2-3 turer til.

Hadde vel egentlig lovet å stelle i hagen i dag. Mye solbær og rips som skal høstes, men nå er fiskesuget så stort at jeg skal innlede forhandlinger om å utsette bærplukkingen. MÅ SE ET VAK, har utviklet solide ADHD-symptomer den siste uken.

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og binder fluer for harde livet torsdag morgen går turen til Bardu 07.00 og etter værmeldingen å dømme kan det bli litt liv  ;D

 

Satser på Russerflue klekking og storfisk  8)

 

tror også at du kan vente liv der oppe nå. Jeg skulle utsatt turen nordover en uke, men været i nord er lotto

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på hvem som selger solide vindseil, som kan spennes over elver med bredde på opptil 60 meter  :o

Er også en fordel om det kan pakkes i en liten tur-sekk  :D

Kan ikke huske sist jeg fisket uten vind den fordømte veien . . .  >:(

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på hvem som selger solide vindseil, som kan spennes over elver med bredde på opptil 60 meter  :o

Er også en fordel om det kan pakkes i en liten tur-sekk  :D

Kan ikke huske sist jeg fisket uten vind den fordømte veien . . .  >:(

 

Lars

 

Kan jo hende gamle vindseilet oppi hollmenkollen ligger der enda.. skal i et møte der oppe i morgen så jeg skal sjekke  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...