Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

Å jeg går her og lurer på hus i lofotens utkatfor 350 000.- men jg har god tid til å bestemme meg.......nyrestaurert for 300.000.-

 

Huset midt i blidet!70m2 i hver etasje

 

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7588902.76738%26lon%3D751115.68247%26zoom%3D19%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000461869%26offset%3D0%26tab%3Daddress 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært å sjekka jentene. De sover fredfullt alle tre. Det er nesten så jeg ikke kjenner de igjen når de sover. Fruen er på vift og jeg sitter her med et ørlite glass og håper JB skal oppdatere bloggen sin snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker russisk vodka av prima kvalitet rett fra fryseren 8) 8) Klarer ikke stave navnet men det smaker helt supert!!!

Hvorfor selger de ikke slikt i norge?????

 

Fordi det er Norge ;) men om du leiter lenge på polet, så finner du faktisk utrulig bra varer :)

Polet er  supert :) Personalet har veldig god greie på mye og er supre hvis du spør om råd. Men god vodka har de ikke!!

Har du tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker russisk vodka av prima kvalitet rett fra fryseren 8) 8) Klarer ikke stave navnet men det smaker helt supert!!!

Hvorfor selger de ikke slikt i norge?????

 

Fordi det er Norge ;) men om du leiter lenge på polet, så finner du faktisk utrulig bra varer :)

Polet er  supert :) Personalet har veldig god greie på mye og er supre hvis du spør om råd. Men god vodka har de ikke!!

Har du tips?

 

Vodka er vanskelig.. Eg studerer vin egentlig, så kan gi mangen tips der ;) Og av egen erfaring så vet eg at vinelskere ofte er uening med vodkaelskere på vodka spørsmål.. Men selv er eg veldig glad i Smirnoff Raspberry Twist, italiensk vodka.. den er frisk og god.. Tror den er bestillingsvare (er det i florø) men kan anbefales.. :) er the pierre som produserer (lager også utrulig god vin) var vel sånn eg oppdaga den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...